مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در آستانه سال نو برای کمک به مددجویان خراسان شمالی سامانه پیامکی راه‌اندازی شد.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت:: هم‌اکنون ۵۸ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی و همچنین ۴۰ هزار نفر از افراد نیازمند غیر مددجو در آستانه سال نو در انتظار کمک‌های خیران هستند.
وی با اشاره به اقدامات جدید این نهاد برای تسریع در خدمت‌رسانی به محرومان در آستانه سال نو، افزود: برای افزایش جذب کمک‌های مردمی سامانه پرداخت الکترونیکی این نهاد در آستانه فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری راه‌اندازی شد.
اهرابی گفت:: خیران می‌توانند با استفاده از سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۸ نوع کمک نقدی و غیر نقدی خود را اعلام کنند تا کمیته امداد خراسان شمالی نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کند.
وی بابیان اینکه کمیته امداد استان به دنبال ایجاد بستر‌های لازم برای حضور و مشارکت بیش از پیش خیران برای توانمندسازی مددجویان است، افزود: براین اساس مردم سخاوتمند استان می‌توانند با مشارکت در طرح‌های عیدانِ این نهاد کمک‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان طبق نبات خیرخواهانه خود در اختیار نیازمندان قرار دهند.
اهرابی همچنین در ادامه به سامانه الکترونیکی # ۰۵۸* ۸۸۷۷ * به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل اشاره کرد و گفت: علاوه براین پرداخت صدقه نیز به روش پیامکی هم‌اکنون در اختیار تمامی شهروندان خراسان شمالی قرار دارد به‌طوری‌که نیکوکاران می‌توانند با پیامک عدد ۱ به سامانه ۸۸۷۷ و فعال‌سازی و تائید کسر روزانه مبلغ ۱۰۰ تومان به‌عنوان صدقه روزانه در این کار خیر مشارکت کنند.
انتهای پیام/ط


کمک مردم خیر و نوعدوست خراسان شمالی به مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.