مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ایران گفت: فریب نتایج قبلی الوحده را نخوردیم و بازی سختی مقابل این تیم داشتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سعید آذری پس ار دیدار ذوب آهن ایران و الوحده امارات بیان کرد: باوجود اینکه ۲ شکست قبلی الوحده سبب شده بود، همه فکر کنند مقابل این تیم کار راحتی داریم اما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. فریب نتایج الوحده را نخوردیم چراکه این تیم در بازی های قبلی برخلاف دیدار با تیم ما که با نفرات اصلی بازی کرد، ۵ بازیکن خود را در اختیار نداشت.

او ادامه داد: در کنار ۲ گلی که به ثمر رساندیم، موقعیت های خوب دیگری هم داشتیم. از شکل مبارزه بچه ها و اینکه در گروهمان ۶ امتیازی شدیم، خوشحالم و از امیر قلعه نویی و کادرفنی که زحمات زیادی برای آنالیز الوحده کشیدند، تشکر می کنم. آخرین بازی خانگی خود در سال ۹۶ را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و این پیروزی را به کارگران زحمتکش ذوب آهن تقدیم می کنیم. امیدوارم در ابوظبی هم این پیروزی را تکرار کنیم و سال را با یک برد خوب به پایان برسانیم.

هیچ یک از تیم های ایرانی ابزار قهرمانی آسیا را ندارند

آذری درمورد اینکه ذوب آهن می تواند تا کدام مرحله لیگ قهرمانان آسیا پیش برود، گفت: این تیم توان صعود از گروهش را دارد اما بازیکنانمان باید به این تفکر برسند که در مراحل بعدی کار فوق العاده سختی داریم. امیدوارم با همین نفرات از مرحله یک هشتم هم صعود کنیم اما بدون شک برای بازی در مراحل بالاتر نیاز به بودجه و امکانات بیشتری است تا بتوانیم تیممان را ترمیم کنیم. در کل اکنون هیچ تیم ایرانی ای ابزار قهرمانی را در آسیا ندارد.

نتایج ذوب آهن عامل غرور هواداران است


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره حمایت هواداران از این تیم در بازی با الوحده بیان کرد: باید از بچه های کانون هواداران ذوب آهن و شهردار فولادشهر تشکر کنم. همانگونه که دیدید شهردار با لباس ذوب آهن به ورزشگاه آمده بود. فکر می کنم در بازی های آتی هواداران بیشتری به ورزشگاه فولادشهر بیایند. یکی از عوامل تاثیرگذار برای حضور پرشور هواداران، تلاش های کارمندان روابط عمومی ذوب آهن است. وقتی در لیگ قهرمانان بازی می کنیم، نام فولادشهر هم در آسیا و جهان مطرح می شود. بارها گفته ام اساسی ترین عامل حضور هواداران در ورزشگاه کسب نتایج خوب از سوی تیم است تا آن ها احساس غرور کنند.ذوب آهن در ابتدای راه موفقیت است و باردیگر از هوادارانی که مقابل الوحده ما را تنها نگذاشتند، تشکر می کنم. به نظرم آن ها بازی خوبی دیدند و راضی به خانه بازگشتند.

برای تمدید قرارداد قلعه نویی صحبت های ابتدایی را انجام داده ایم


آذری درباره بحث تمدید قرارداد امیر قلعه نویی با ذوب آهن گفت: صحبت های ابتدایی را انجام دادیم. شرط اساسی موفقیت ذوب آهن، ثبات است. باید مربی و بازیکنان حفظ شوند و بودجه باشگاه افزایش یابد. در سال ۹۶ موفق تر بودیم. در جدول لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در رتبه دوم قرار داریم و این مسائل نشان می دهد امیر قلعه نویی باید در ذوب آهن بماند و تیم گردن کلفت تری را درست کند. اگر امکانات مدنظر را در اختیارمان قراردهند در آن صورت به مدارج بالای لیگ قهرمانان و لیگ برتر می رسیم.

ذوب آهن ارزان ترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیا است


او ادامه داد: ابزاری که من می خواهم بازیکنان خوب، بودجه و امکانات است. ذوب آهن، ارزان ترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیا است اما نسبت به سایر تیم ها عملکرد خوبی داشتیم. واقعیت اینست که تمام ابزارها در اختیار ۲ تیم خاص است و آن ها ابزار تبلیغاتی را هم در اختیار دارند. ذوب آهن مظلومانه و شرافتمندانه مبارزه می کند و خواهش می کنم مالکان اصلی باشگاه به ما کمک کنند. ۲۵ سال است کارمند ذوب آهن هستم و از سال ۱۳۶۰ مدارج قهرمانی، مربیگری و مدیریت را در این باشگاه طی کردم. یک روز از ذوب آهن می روم اما تیم برای مردم اصفهان،‌بازیکنان و سهامداران است. مردم از اینکه بودجه مناسبی در اختیار ورزش قرار گیرد، ناراحت نمی شوند چراکه اوقات فراغتشان را به خوبی پر می کند.

باید قدر مظلومیت بازیکنان ذوب آهن را بدانیم


آذری خاطرنشان کرد: از مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت ذوب آهن و هیئت مدیره باشگاه تشکر می کنم اما آن ها بدانند بازیکنان ما در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ تنها ۳۰ درصد مبلغ قراردادشان را گرفتند. بازیکنان تیم فوتبال و سایر تیم های باشگاه ذوب آهن و کارمندان باشگاه با حیا هستند و به ما اعتماد می کنند اما زمانیکه وضعیت خود را با حریفان مقایسه می کنند، تحت تاثیر قرار می گیرند. باید قدر مظلومیت بازیکنان را بدانیم و از آنها حمایت کنیم.

پیمانکار ورزشگاه فولادشهر یک دینار از ما نگرفته است


او درباره ارزیابی AFC از کیفیت ورزشگاه فولادشهر گفت: پس از دیدار ذوب آهن و آیزاول هندوستان AFC گزارشی برای باشگاه ارسال کرد که مایه مباهات ما است. ورزشگاه فولادشهر در ۶۰ روز آماده شد و زمانیکه قصد بهره برداری از زمین ورزشگاه را داشتیم، با بارش برف مواجه شدیم که می توانست همه چیز را به هم بریزد. با این حال آن دیدار به بهترین شکل برگزار شد. با دست خالی مبارزه می کنیم و پیمانکار ورزشگاه به دلیل اعتماد به مجموعه ذوب آهن یک دینار از ما نگرفته است. خواهش می کنم اتفاق ها به گونه ای رقم بخورد که پرستیژ ذوب آهن حفظ شود.

یک نفر از مسئولان استان اصفهان به ما نگفتند دستتان درد نکنید که مایه مباهات شدید


آذری با اشاره به نگاه تبعیض آمیز مسئولان استان اصفهان بین سپاهان و ذوب آهن بیان کرد: ذوب آهن در حال حاضر آبروی استان اصفهان است. زمانیکه آن اتفاقات برای سپاهان پیش آمد، کل مسئولان دست به دست هم دادند تا مشکل این تیم را حل کنند اما یک نفر به ما و بازیکنان نمی گوید دستتان درد نکند که مایه مباهات اصفهان هستید. برخلاف شهردار فولادشهر که برای تماشای تمام‌بازی های ذوب آهن به ورزشگاه می آید، شهردار اصفهان یک بار هم پایش را به ورزشگاه نگذاشته است. این تیم، ذوب آهن اصفهان و ایران است. کاری ندارد به تیم ضعیفی تبدیل شود اما قدرتمند شدن مشکل است. با کمک کردن‌به ذوب آهن، اجازه دهید این تیم قدرتمند بماند.

فوتبال ما در علوم مدیریتی، تمرین و تاسیسات وررشی نیاز به پیشرفت دارد


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درمورد وضعیت فوتبال ایران در سال ۹۶ تصریح کرد: فوتبال ما در علوم مدیریتی، تمرین و تاسیسات وررشی نیاز به پیشرفت دارد. زمانیکه وارد عرصه بین المللی شوید، متوجه حرف های کارلوس کی روش، برانکو، امیر قلعه نویی و در کل بزرگان فوتبال می شوید. فکر می کنم تنها چیزی که پرچم کشورمان را بالا نگه داشته، غیرت و ذات ایرانی است. همه می دانند کشورهایی مانند قطر و امارات با بهره گیری از امکانات فوق العاده و برنامه ریزی مناسب در حال طی کردن پله های پیشرفت هستند و ورزش ایران هم نیاز به مدیریت استراتژیک دارد. البته حضور فردی علمی مانند مسعود سلطانی فر در راس ورزش این نوید را می دهد که شاهد روزهای بهتری باشیم. اکنون در برخی رشته ها مانند کشتی با چالش های وحشتناکی مواجه هستیم که امیدوارم به خوبی مدیریت شود. نباید تمام ضعف ها را پشت صعود تیم ملی به جام جهانی پنهان کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار