معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: زنان مهم‌ترین نقش را در حفظ نهاد ارزشمند خانواده‌دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استان سمنان گفت: زنان مهم‌ترین نقش را در حفظ نهاد ارزشمند خانواده‌دارند.

وی افزود: پشتیبانی از مردان، تربیت فرزندان صالح، حفظ بنیان خانواده، توانمندی در پذیرش مسئولیت‌های مختلف، فعالیت‌های اجتماعی، مسئولیت‌های مدنی و ... در زمره رسالت‌های بانوان در جامعه محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: زنان مهم‌ترین نقش را در حفظ نهاد ارزشمند خانواده‌دارند و اشتغالشان به معنای نادیده گرفتن تأثیرگذاری عمیق این قشر بر حفظ بنیان خانواده‌ها نخواهد بود و از سوی دیگر وقتی سخن از اشتغال بانوان به میان می‌آید باید بدانیم که منظور نفی نقش خانه‌داری و نادیده گرفتن وظایف همسر داری نیست.

سعید ناجی گفت: انوان ما در جامعه با توانمندی‌هایشان نشان داده‌اند که می‌توانند از پس بسیاری مسئولیت‌های مدنی مانند مدیریت اجتماعی، فرهنگی، تولید علم، پزشکی، دانش، آموزش، تربیت، ورزش، هنر، تولید و ... برآیند و به سهولت رسالت‌های اجتماعی‌شان را انجام می‌دهند و لذا باید به داشتن چنین بانوانی در استان افتخار کنیم.

وی اظهار داشت: بخش اعظمی از مشاغل خانگی و همچنین روستایی بر عهده بانوان است.

انتهای پیام / ق

اشتغال زنان به معنای نفی وظایف خانه‌داری و همسرداری نیست

برچسب ها: اشتغال ، خانواده ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.