دومین شهرک سلامت کشور در آذربایجان شرقی با عنوان شهرک سلامت فردوس با سرمایه گذاری بخش خصوصی درحومه شهر تبریز احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دومین شهرک سلامت کشور در آذربایجان شرقی با عنوان شهرک سلامت فردوس با سرمایه گذاری بخش خصوصی درحومه شهر تبریز احداث می‌شود.

سید محمد رافت یکی از سرمایه گذاران این پروژه گفت: شهرک سلامت برای دومین بار در کشور در جاده تبریز – بستان آباد احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای شهر بستان آباد در خصوص راه اندازی این پروژه کمال همکاری را انجام می‌دهد اذعان داشت: تمام تلاش سرمایه گذاران این پروژه راه اندازی آن در تبریز بود، ولی به دلیل مشکلات متعدد و عدم همکاری‌هایی که صورت گرفت تصمیم بر آن شد تا نخستین شهرک سلامت استان در محور تبریز-بستان آباد احداث شود.

رافت در ادامه با تاکید بر رعایت اصول نوین مهندسی در احداث این شهرک تاکید کرد: امکانات خاص و منحصربفردی برای این پروژه مدنظر قرار گرفته است که از آن جمله می‌توان به ایجاد مرکز تفریحی ویژه سالمندان، داروخانه در متراژ ۷۵۰ متر مربع، هتل و مراکز درمانی اشاره کرد.

این سرمایه گذار بخش خصوصی اذعان داشت: حجم سرمایه گذاری شهرک سلامت فردوس ۸۰۰ میلیارد تومان ارزیابی شده است که در مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه آیین کلنگ زنی شهرک سلامت فردوس به زودی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

منبع :خبرگزاری نصر

دومین شهرک سلامت کشور در آذربایجان شرقی احداث می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.