استاندار آذربایجان‌شرقی ازافتتاح 40 مرکز سلامت در آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به هفتادمین سالگرد تأسیس دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای مراکز سلامت در نقاط مختلف شهر، گفت: 40 مرکز سلامت در آذربایجان شرقی دربهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: تا هفته دولت نیز 190 مرکز سلامت در استان به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: از میان مراکز سلامت آمده افتتاح در استان 12 مرکز در شهر تبریز بوده و به مناسبت چهلمین سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های فوق‌العاده ارزشمند ساخت شهرک سلامت بوده که در قالب بیمارستان یک‌هزار تخت‌خوابی عملیات آن آغاز شروع‌ شده است.

خدابخش بابیان اینکه شهر تبریز 3 هزار و 400 تخت دارد که شاید بیش از نیمی از آن قدیمی بوده و نیاز به بازسازی داشته باشد، خاطرنشان کرد: البته در مجموع توسط دانشگاه علوم پزشکی و بخش خصوصی 2هزارو 500 تخت در حال احداث بوده و در چهار سال آینده تعداد تخت‌های بیمارستانی به 6 هزار تخت خواهد رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر کارکرد مراکز درمانی تبریز نه‌ تنها برای اهالی تبریز و استان بوده بلکه برای مردم شمال‌غرب کشور و حتی کشور همسایه خدمات ارائه می‌کند، از این رو اتمام پروژه‌های مراکز درمانی را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ش

اجرای عملیات احداث 2500 تخت بیمارستانی در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.