مهدی طحانیان گفت: در اوج انقلاب چنان شوری در دل ما ایجاد شد که نام امام خمینی(ره) پر و بالی را به ما داد که بتوانیم راه خدا را انتخاب کنیم.

ما با تمام وجود پشتیبانی از ولایت فقیه و قدرت اسلام را درک می‌کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی طحانیان نوجوان ١٦ ساله‌ای که در اسارت رژیم بعث عراق با خبرنگار هندی مصاحبه کرد و کتابی با عنوان سرباز کوچک امام سرگذشت وی را روایت می‌کند که رهبر معظم انقلاب نیز تفریظی بر آن داشتند، در همایش ره یافتگان نور اظهار کرد: در اوج انقلاب چنان شوری در دل ما ایجاد شد که نام امام خمینی(ره) پر و بالی را به ما داد که بتوانیم راه خدا را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: محبت امام چنان در دل ما قرار داشت که وقتی در این مسیر گام برداشتیم، به قدری به خداوند اعتماد پیدا کردیم که تمام نیت خود را برای پیروزی در این مسیر قرار دادیم.

طحانیان ادامه داد: زمانی که در عملیات فتح المبین برای پاکسازی رفته بودیم، تمام فرماندهان تلاش می‌کردند ما را با خشونت جنگ آشنا کنند، اما ما به عشق امام خمینی(ره) رفته بودیم و اتفاقات تلخ خللی را در روحیه ما نداشت.

رزمنده دفاع مقدس افزود: ما نه تنها از مرگ هراسی نداشتیم، بلکه شور و عشقی در ما ایجاد شده بود که به حق بودن راهمان ایمان داشتیم.

وی با بیان اینکه ما به عشق امام خمینی (ره) و اسلام این شجاعت‌ها را خلق کردیم، گفت: ما تمام این سختی‌ها و فراز و نشیب‌ها را پشت سر گذاشتیم و دفاع مقدس دانشی را به ما آموخت که در هیچ کجا نمی‌توان آن را به دست آورد.

رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: به گفته امام اگر می‌خواهیم کشورمان آسیب نیبیند باید پشتیبان ولایت فقیه و اسلام باشیم، چراکه ما با تمام وجود قدرت اسلام را درک کردیم.

طحانیان تاکید کرد: دشمن به سبب سیلی که از اسلام خورده است، عقبه فرهنگی ما را نشانه گرفته و اگر پشتیبان اسلام و ولایت فقیه باشیم هیچ دشمنی نمی‌تواند نظر سوئی به ما داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار