رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس سربلندی ملت ایران را در پی داشت و تمام محاسبات استکبار را به هم ریخت.

دفاع مقدس سربلندی كشور را برای ما به ارمغان آوردبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ  بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور کشور در نخستین همایش ره‌یافتگان نور که امروز ١٥ اسفند در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: مصادف بودن تفریظ رهبر انقلاب بر کتاب سرباز کوچک امام و تقارن آن با شما عزیزانی که در راهیان نور حس پروانگی را تجربه کردید قابل اهمیت است.

وی بیان کرد: دفاع مقدس سربلندی ملت ایران را در پی داشته است و باعث شد تمام محاسبات جهان استکبار به هم بریزد و به فرمایش رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس فوق العاده بود و باید کاری کنیم که مردم تا سال‌های سال حظ این پیروزی را ببرند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: پیش از دفاع مقدس در هر جنگی قسمتی از خاک کشورمان را از دست دادیم، اما در دفاع مقدس یک وجب خاک به دشمن ندادیم، این در حالی است که ما در دفاع مقدس ضعیف بودیم به طوریکه ٣٦ کشور دنیا با ما در جنگ بودند، اما به سبب ایستادگی زنان و جوانان ما موفق شدیم.

کارگر تصریح کرد: ما در ٧ استان، ٥٨ سازمان دفاع مقدس را ایجاد کردیم و در واقع این یادمان‌ها نقاطی هستند که حوادث بزرگ در آن‌ها رخ داده است، مانند شلمچه که عملیات‌های راهبردی در آن‌ اتفاق افتاده است و خون رزمندگان اسلام در آن مکان‌ها ریخته است.

وی اضافه کرد: حسی که امروز راهیان نور برای جوانان ایجاد می‌کند، درس عبرتی برای ما است، چراکه ضمیر جوانان ما پاک است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: با قاطعیت می‌گویم که جوانان و نوجوانان امروز از زمان انقلاب و جنگ هم بهتر هستند، چراکه رهبر انقلاب به جوانان امروز اعتماد کامل دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم راهرو خوبی برای شهدا و ایثارگران باشیم، من تاکید می‌کنم تربیت یافتگان مکتب امام  خمینی (ره) تربیت یافتگان راه خدا هستند و صدای افراد مانند سرباز کوچک امام صدای خدا و عظمت است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار