مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام کردستان از عرضه یک هزار و ۳۶۵ تن مرغ منجمد وگوشت قرمز در ایام نوروز ۹۷ در سطح بازارهای استان خبردادوگفت:هیچ‌گونه محدودیتی در توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز در استان کردستان نداریم،

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پیمان اسکندری در کمیسیون تنظیم بازار استان  که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: مرغ را در ایامی از سال که قیمت آن پایین بوده به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران خریداری و دپو و در ایامی که تقاضا زیاد است به بازار عرضه می‌کنیم.

وی گفت: در حال حاضر یکهزار و ۲۶۵ تن ذخیره مرغ منجمد داریم که با قیمت ۵ هزار و ۸۰۰ تومان به عوامل توزیع و ۶ هزار و ۲۰۰ تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کردستان تصریح کرد: گوشت قرمز منجمد استان برزیلی و وارداتی است و در حال حاضر ۱۰۰ تن موجودی داریم که با قیمت ۲۲ هزار تومان به عوامل توزیع و ۲۳ هزار تومان در هر کیلو به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

وی گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز در استان کردستان نداریم، اما در مورد تخم مرغ شرایط مقداری فرق می‌کند و براساس شرایط موجود، تولید تخم مرغ در کشور دچار مشکل شد.

اسکندری افزود: در سطح استان روزانه حدود ۴۵ تن تخم مرغ مصرف می‌شود و درصددیم در این ایام روزانه ده تن تخم مرغ وارداتی به استان عرضه کنیم.

وی با بیان اینکه ۸۰ تن تخم مرغ توزیع و ۲۰ تن در سردخانه موجود است، اظهار کرد: خوشبختانه بیشترین میزان تخم مرغ را در استان جذب کرده‌ایم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کردستان با بیان اینکه در ایام فرورودین مشکلی برای عرضه تخم مرغ نداریم، خاطر نشان کرد: قیمت عرضه تخم مرغ به عوامل توزیع ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان و به مصرف کننده ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان است.

انتهای پیام/م

بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ وگوشت در استان کردستان ذخیره شد

برچسب ها: حقوق شهروندی ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.