سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی جهت تسریع در عملیات ساخت پروژه‌های تاثیرگذار استان، نهایت همکاری را با قرارگاه خاتم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  برای تسریع در اجرا و رفع موانع موجود طرح آزادراه خرم‌آباد_ بروجرد_ اراک و به خصوص تامین معدن برداشت مصالح و ساب بیس، جلسه‌ای با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری، نمایندگانی از ادارات کل راه و شهر سازی، آب منطقه‌ای، صنعت، معدن و تجارت و قرارگاه خاتم الانبیا تشکیل شد.

در این جلسه، رضا آریایی با بیان اینکه حضور قرارگاه خاتم جهت اجرای طرح های عمرانی استان قابل تقدیر است، افزود: این آزادراه یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار عمرانی در استان است که توسط قرارگاه به طول ۷۹ کیلومتر در حال اجراست.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: همچنین ادارات کل یاد شده مکلفند جهت تسریع در اجرای این پروژه نهایت همکاری را با قرارگاه خاتم در تهیه و تامین مصالح معدنی داشته باشند و اجازه ندهند که کوچکترین خللی در اجرای آن ایجاد شود.

همچنین در خاتمه مقرر شد کار گروهی متشکل از اعضای جلسه با حضور میدانی در منطقه مورد نظر قرارگاه نسبت به ارزیابی معادن موجود جهت برداشت ساب بیس اقدام کنند.

انتهای پیام/د

در اجرای پروژه‌های استان با قرارگاه خاتم همکاری شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.