نام نویسی برای اعتکاف در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: نام نویسی برای شرکت در سنت حسنه اعتکاف در این استان آغاز شده و تا پنجم فروردین سال ۹۷ ادامه دارد.

حجت الاسلام عیسی بزمانی افزود: سال گذشته هفت هزار و ۱۵ نفر در ۶۰ مسجد روستایی و شهری سیستان و بلوچستان معتکف شدند که از این تعداد پنج هزار و ۲۵۵ نفر خانم و هزار و ۷۶۰ نفر آقا بودند.

وی برگزاری محافل انس با قرآن، حلقه‌های معرفت و نشست‌های بصیرتی، کرسی تلاوت قرآن، سخنرانی فرهیختگان، مراسم ادعیه خوانی و اجرای نمازجماعت را از جمله برنامه‌های محوری ویژه معتکفان در مساجد برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به نام نویسی اینترنتی متقاضیان شهرستان زاهدان و زابل در سامانه اعتکاف بیان کرد: علاقه‌مندان برای نام نویسی می‌توانند علاوه بر سامانه اینترنتی ww.zahedan-tebyan.ir به ادارات تبلیغات اسلامی و مساجد برگزار کننده اعتکاف مراجعه داشته باشند.

بزمانی گفت: کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده معتکفان سیستان و بلوچستان باید ۴۰۰ هزار ریال به عنوان هزینه همیاری به مسجد مورد نظر هنگام نام نویسی پرداخت کنند.

وی گفت: سن بالای ۱۲ سال، مسافر نبودن و داشتن قدرت لازم برای سکونت به مدت سه روز در مسجد از مهمترین شرایط معتکف شدن است.

انتهای پیام/گ

نام نویسی برای  اعتکاف در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار