طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی شبکه دامپزشکی از امروز آغاز می شود.

دکتر محمودی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت:به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و مسافرانی که به شهرستان خوسف سفر می کنند،طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی شبکه دامپزشکی از پانزدهم اسفند ماه آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

وی افزود: در قالب طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی عید نوروز اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی خوسف بر واحدهای توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، رستوران‌ها، قصابی‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی و سایر اماکن فرآورده های دامی نظارت دقیق می‌کنند.

دکتر محمودی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 2هزار و 684 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی صورت گرفته است،گفت:کارشناسان شبکه دامپزشکی به صورت مستمر بر واحدهای عرضه فرآورده خام دامی نظارت دارند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف از شهروندان و مسافران خواست مواد خام تهیه شده را از مراکز مجاز خریداری و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای آن و همچنین تأییدیه دامپزشکی دقت کنند.

وی با بیان اینکه اکیپ های شبکه دامپزشکی در ایام تعطیلات نوروزی در محل اداره و سطح شهر مستقر هستند،تصریح کرد:شهروندان در شرایط مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن 32473413 و تلفن گویای 1512  به شبکه دامپزشکی خوسف اطلاع دهند

انتهای پیام/غ

طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی خوسف آغاز شد

برچسب ها: دامپزشکی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.