رییس دفتر آیت الله نوری همدانی گفت: اگربصیرت نداشته باشیم فردا در مقابل چکمه های استکبار خواهیم بود.

حجت الاسلام محمد حسین شمس استاد سطوح عالی حوزه علیمه قم درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: امروز اگر یه لحظه غفلت کنیم و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب بصیرت نداشته باشیم و نتوانیم حق را از ناحق تشخیص دهیم یقینا فردا در مقابل چکمه های استکبار خواهیم بود.

حجت الاسلام  شمس افزود:راه سعادت در این کشور این است که الگوپذیری از فرهنگ اهل بیت و ولایت داشته باشیم همان فرهنگی که شهیدان انجام دادند که اگر امروز غفلت کنیم، فردا در پشیمانی به سرخواهیم برد که هیچ راه جبرانی نخواهد داشت.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در این آیین گفت: توجهی که شهیدان به ما کردند و ما را در این محفل ومجلس دعوت نمودند و این توفیق را به ما عنایت کردند باید شکر گذار این نعمت باشیم.

حجت الاسلام محمد حسین شمس افزود: سعادت محقق نمی شود الا اینکه انسان در مسیری که انتخاب می کند یک هدف داشته باشد، هدف در رسیدن به مقصد ومقصود مطلوب بسیار اثر گذار است یعنی اگر انسان بخواهد در مسیری که گام بردارد نیتی که دارد را توجه کند چه به نتیجه مطلوب برسد یا نرسد قطعا رستگار خواهد شد.

شمس افزود:امروز بعضی شاید خیال باطل در سر داشته باشند اگر بخواهیم با استکبار جهانی ارتباط بگیریم فضای خوبی برای ما محقق می شود ولی 40سال در کارنامه جمهوری اسلامی آمد که هرجا استکبار جهانی توانست نسبت به مردم ظلم وستم کرد چه با تحریم وچه با حمله نظامی وهیچ گاه از خوی استکباری خود دست برنخواهد داشت.

رئیس دفتر آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: وقتی انسان وصیت نامه شهدا را نگاه می کند متحیر می شود که چگونه یک جوان با خدا معامله می کند و شهیدانی که گمنام هستند خودشان مایل بودند که گمنام بمانند.

شمس بیان داشت: نتیجه کسی که با خدا معامله می کند خود خدا به او می دهد، خدا امام حسین(ع) را عزیز کرد و این شهدا هم با خدا معامله کردند چون تقوا و ارتباط با خدا داشتند.

استاد سطوح عالی حوزه علیمه قم به ولایت پذیری شهدا اشاره و عنوان داشت: شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برای کسب درجه و مقام به جبهه و سوریه نرفتند و امروز اگر شهید حججی پیدا می شود که یک کشور را تکان می دهد هر انسان آزاده ای در دنیا این صحنه را می بیند تکان می خورد و امثال شهید حججی ها رفتند تا اعلام کنند که اگر امام عصر را درک نکردیم اما اعتقادمان براین است که همان نگاه، توجه و فرمانبرداری که نسبت به امام معصوم داریم در عصر غیبت نسبت به ولی فقیه هم داشته و با همان نگاه حرکت کنیم.

وی عنوان داشت: اگر به وصیت نامه شهدا نگاه کنیم اکثر آنها نوشته اند که ما به امر ولی فقیه وامام خود رفتیم، لذا اگر امروز می بینیم استکبار جهانی هر روز نقشه جدیدی می کشد و یک حمله نظامی یا تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی را پیش می کشد تمام هدفش این است که جایگاه بلند و رفیع ولایت را در جامعه دچار مشکل کند.

آیین بزرگداشت شهدای گمنام بافق با حضور امام جمعه،فرماندار،جمعی از مسوولان،خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

هدف دشمنان  تخریب جایگاه بلند و رفیع ولایت است

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار