مدرس حوزه علمیه یزد و کارشناس امور دینی گفت: خون مطهر شهدا و ایستادگی ملت موجب شکست توطئه‌های استکبار جهانی در چهار دهه گذشته علیه انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام میر رحیمی مدرس حوزه علمیه یزد و کارشناس امور دینی در مراسم بزرگداشت شش شهید گمنام دفاع مقدس و شهید مدافع امنیت محمدرضا فلاحتی در مسجد روضه محمدیه یزد گفت: امنیت مثال زدنی ایران مدیون ایثار و از گذشتگی شهداست.

حجت الاسلام میر رحیمی افزود: ملت ایران در این مدت به رغم توطئه‌های فرهنگی، نظامی و اقتصادی دشمن به برکت خون شهدا و مقاومت خانواده‌های آن‌ها با عزت و اقتدار به موفقیت رسیدند و باید همچنان این روحیه حفظ شود.

حجت الاسلام میر رحیمی گفت: عزت و عظمت ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی به واسطه شهیدان سرفراز است و اگر مدافعان حرم و شهدای گمنام نبودند، معلوم نبود که دوباره چه اتفاق در کشور توسط دشمنان رخ می‌داد.

وی شهادت سه مامور نیروی انتظامی و دو  بسیجی در خیابان پاسداران تهران را و یادآور شد و افزود:  افرادی که در نظم عمومی اخلال ایجاد کردند همچون داعشی‌ها بودند که با خودرو جوانان را به خاک و خون کشیدند و خیانت به نظام، کشور، حوزه و دانشگاه مرتکب شدند.

رئیس سابق بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزدخاطر نشان کرد: انقلاب، بعد از گذشت چهار دهه به نقطه‌ای رسید که شهید حججی‌ها همچون حجت خدا می‌شوند و در مقابل ظلم و استکبار می‌ایستند.

انتهای پیام/ غ

ملت ایران در طول این سال ها به رغم توطئه‌های دشمنان  با عزت و اقتدار به موفقیت رسیده است

 

 

برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار