رئیس پلیس آگاهی یزد گفت: با توجه به خریدهای آخر سال، پلیس در مقابل اماکن، مراکز خرید با گشت زنی های خودرویی و پیاده حضور فعالی خواهد داشت.

سرهنگ حناساب رئیس پلیس آگاهی یزد در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به  اینکه هرساله در اسفندماه شاهد افزایش وقوع سرقتها در یزد هستیم گفت: بیشترین سرقت ها در زمینه اماکن ، موتور سیکلت و خودرو در سطح شهر است.

سرهنگ حناساب افزود:در زمینه سرقت منزل حتما زمان خروج از منزل نکات ایمنی رعایت کنند و منزل خود را به حفاظ فیزیکی و تجهیزات ایمنی مجهز کنند و اشیاء با ارزش  را  به بانکها بسپارند.

وی خاطرنشان کرد:شهروندان حتما موتورسیکلت ها را به قفل و زنجیر مجهز کنند و در پارکینگ های عمومی قراردهند و یا به محوری متصل کنند که امکان خروج آن نباشد.

حناساب تصریح کرد:در زمینه سرقت خودرو که اخیرا وقوع آن به ویژه خودروهای مدل پایین شاهد افزایش آن هستیم خواهشمندیم در زمان پارک از قفل پدال استفاده کنند.

وی درخصوص تردد‌های درون شهری مردم برای خرید قبل از عید گفت:شهروندان حتی المقدور برای جلوگیری از حمل وجه نقد زیاد از کارت‌های اعتباری استفاده کنند.

انتهای پیام/ ی

توصیه های پلیس آگاهی  برای خرید آخر سال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.