شهروندان برای جلوگیری از سرقت در ماه مبارک رمضان به توصیه های پلیس توجه کنند.

منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:در سال های گذشته با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شاهد سرقت طلا از کودکان خردسال  درمحوطه  جلوی مساجد در زمان افطار بودیم.

نصیری افزود:این سرقت ها با مراجعه والدین برای اقامه نمازبه مساجد  و رها کردن فرزندان خود در محوطه جلوی مساجد با طمع افراد بذهکار صورت میگرفت که افراد دستگیر شده و امسال موردی نداریم.

توصیه ما برای جلوگیری از اینگونه سرقت ها به نمازگزاران عزیز حتی المقدور فرزندان خود را به داخل مساجد ببرند و از رها کردن آن ها در محوطه جلوی مساجد خودداری کنند.

وی افزود:والدین فرزندان خود به خصوص فرزندان دختر خود را بدون طلا و جواهر در مساجد و مکان های عمومی حاضر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت :در صورت مشاهده مورد مشکوک پلیس 110 را از جریان موضوع باخبر کنند تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به موضوع اقدام کنند.

نصیری ادامه داد:در ماه رمضان اکثریت مساجد توسط همکاران ما به صورت گشت پیاده،گشت خودرو و گشت نامحسوس تحت پوشش انتظامی قرار دادیم تاموردی در این زمینه در ماه مبارک رمضان نداشته باشیم.

وی گفت:به نمازگزاران و شهروندان توصیه می کنیم وسایل نقلیه خود را در مکان ها با تردد مردم پارک کنند و حتی المقدور در مکان های خلوت از پارک وسایل نقلیه خودداری کنندتا شاهد سرقت خودرو و موتور سیکلت نباشیم.

شهروندان عزیزدر صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در سطح شهر و معابر و در سطح محلات در تمامی ساعات شبانه روز تمامی اطلاعات و اخبار خود را به همکاران ما در پلیس 110 اطلاع داده تا نسبت به مورد مشکوک اقدام کنند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.