وزنه برداری ملی پوش کشورمان گفت:با مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ دیدژبالیس لیتوانیایی رنگ مدالم از برنز به نقره هنوز تغییر نکرده است.

موسوی:هنوز رنگ مدالم تغییر نکرده است!به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درست نزدیک به یک ماه پیش بود که آزمایش دوپینگ ائوریماس دیدژبالیس وزنه‌بردار اهل لیتوانی در رقابت‌های جهانی آناهایم آمریکا مثبت اعلام شد.

او در دسته ۹۴ کیلوگرم رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ آناهایم در آمریکا پس از سهراب مرادی صاحب گردن آویز نقره شد و مدال برنز هم به سید ایوب موسوی رسید، اما شنیده شد دوپینگ دیدژبالیس لیتوانیایی مثبت اعلام شده و به همین دلیل رنگ مدال ایوب موسوی از برنز به نقره تغییر پیدا می‌کند.

برهمین اساس به سراغ این وزنه بردار رفتیم تا جویا شویم آیا مدال نقره به او تعلق گرفته است یا خیر، که توضیح داد: هنوز که خبری نشده است. خودم چند باری به سایت فدراسیون جهانی سر زدم تا مطلع شدم آیا نمونه دوم دیدژبالیس لیتوانیایی مثبت اعلام شده یا خیر، که هنوز به صورت رسمی چیزی را اعلام نکرده اند. هم خودم و هم فدراسیون پیگیر این هستند و حالا باید ببینیم که چه می‌شود.

او درباره تمرینات تیم ملی هم که از هفته گذشته در ماهشهر شروع شده است، گفت:طبق برنامه اردو‌های تیم ملی وزنه برداری از چهارشنبه هفته گذشته در ماهشهر زیر نظر محمد حسین برخواه شروع شده است. البته با توجه به در پیش بودن رقابت‌های وزنه برداری جام فجر هماهنگی‌های به عمل آورده با کادر فنی قرار شده در این اردو حاضر نشوم و پس از تعطیلات سال نو در اردو‌ها شرکت کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا با عملکردی خوب و ثبت رکورد‌های عالی در ترکیب نهایی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی قرار بگیرم.

دارنده مدال برنز جهان درباره رقابت‌های جام فجر هم گفت:کشور‌های خوبی برای حضور در جام فجر اعلام آمادگی کرده اند و مطمئنا با حضور وزنه برداران این کشور‌ها رقابت‌های خوبی را شاهد خواهیم بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در بازی‌های آسیایی جاکارتا مدال کسب کند یا خیر، عنوان کرد:با وجودی که مدال گرفتن که خیلی سخت است، اما من مانند همیشه تمام تلاشم را می‌کنم تا در این رقابت‌ها به موفقیت برسم. خود من برای اولین بار است که در این رقابت‌ها به میدان خواهم رفت و از طرفی، چون محرومیت برخی از کشور‌ها هم پایان می‌یابد به طور حتم با حضور ورزشکاران آن کشور‌ها رقابت‌های جذاب و با کیفیتی را شاهد خواهیم بود.

موسوی در مورد اینکه آیا در بازی‌های آسیایی او و مرادی می‌توانند برای کشورمان مدال آوری کنند یا خیر، پاسخ داد:هنوز زود است در این رابطه صحبت کنم، اما امیدوارم همانند رقابت‌های جهانی من و سهراب مرادی بتوانیم در اندونزی پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز در بیاوریم.

انتهای پیام/

اظهارات موسوی درباره شرایط فعلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار