سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: بهداد سلیمی و سهراب مرادی طی چند روز آینده به اردوی ماشهر اضافه می‌شوند.

برخواه: روز‌های آتی نفرات تیم ملی وزنه برداری کامل می‌شوند/رستمی اختصاصی تمرین می‌کندمحمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درمورد مرحله جدید اردو‌های تیم ملی وزنه برداری بیان کرد:مرحله جدید اردوی تیم ملی به منظور حضور هر چه بهتر در بازی‌های آسیایی جاکارتا و جهانی از شنبه با حضور ملی پوشان در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره غیبت سلیمی، مرادی و رستمی در این اردو گفت: غایب خاصی در تمرینات وجود ندارد و طبق هماهنگی تنها برخی از نفرات ملی پوشان در این اردو حضور ندارند که قرار شده سلیمی این هفته و سهراب هم از اواخر هفته آینده به جمع اردو نشینان اضافه شوند. کیانوش رستمی هم یک جلسه با ما تمرین داشت که خوشبختانه از آمادگی بالایی برخوردار بود. البته تصمیم ندارم به نفراتی که در رقابت‌های جهانی آمریکا حضور داشتند تا پیش از شروع سال شرایط را برای آنان سخت کنم.

او افزود: طبق برنامه قبلی قرار بود آبادان میزبان اردوی تیم ملی باشد، اما طی بازدیدی که از امکانات این شهر داشتم شرایط را برگزاری اردوی تیم ملی در آنجا مساعد ندیدم و تشخیص دادم چند روز اول اردو‌ها را در تهران باشیم، از امروز (سه شنبه) برای پیگیری تمرینات مان به ماهشهر برویم.

برخواه در پایان در مورد اینکه آیا قرار است رستمی به صورت انفرادی تمریناتش را پیگیری کند یا خیر، بیان کرد:طبق برنامه قرار است رستمی همانند گذشته تمریناتش را به صورت اختصاصی دنبال کند.

انتهای پیام/

اظهارات برخواه درباره شرایط تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار