مسئول کمیته فنی واترپلو گفت: هیچ اتفاق خاصی در بازی دانشگاه آزاد و نفت امیدیه نیفتاد که کمیته انضباطی تشکیل شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبیگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی محب مسئول کمیته فنی واترپلو و ناظر بازی دانشگاه آزاد و امیدیه درباره اتفاقات این بازی و چاقو کشی گفت: چاقو کشی بنا بر گفته مسئولان دانشگاه آزاد در محل اسکان رخ داده است. البته صحت این موضوع نیز جای بحث دارد. اتفاقات این چنینی که در داخل استخر رخ نداده است به ما ارتباطی پیدا نمی کند. ما نمی توانیم درباره آن چه که ندیده ایم قضاوت کنیم. اگر واقعا چنین چیزی بوده است دانشگاه آزاد باید شکایت کند.

او ادامه داد: هیچ اتفاق خاصی در بازی دانشگاه آزاد و نفت امیدیه نیفتاد که کمیته انضباطی تشکیل شود. متاسفانه یکی از بازیکنان دانشگاه آزاد بعد از به ثمر رساندن گل، شادی خود را برابر تماشگران امیدیه نشان داد که باعث ناراحتی تماشاگران امیدیه شد. بعد از این اتفاق ما 2 دقیقه بازی را متوقف کردیم تا جو آرام شود. ضمن این که به بازیکن متخلف تذکر داده شد و کارت دریافت کرد.

محب افزود: انجام کارهای تحریک آمیز از نظر حرفه ای مردود است. چرا باید تماشاگران یک تیم را که تعصب زیادی هم روی تیم امیدیه دارند در خانه خود با چنین رفتارهایی تحریک کرد. مطمئن باشید اگر اتفاقی رخ می داد ما رسیدگی می کردیم اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. مردم امیدیه خون گرم و مهمان نواز هستند. ضمن این که اصلاحاتی که فدراسیون برای استخر امیدیه درخواست کرده بود انجام دادند.

مسئول کمیته فنی واترپلو خاطر نشان کرد: لازم است به بازیکنان و مربیان آموزش های لازم ارائه شود تا به حواشی دامن نزنند و بازی زیبایی از خود به نمایش بگذارند. هر ورزشی از سوی بازیکنان و مربیان وارد حاشیه شود مطمئنا جنجال به پا می شود. لازم است آستانه تحمل همه بالا برود و خود را در شرایط سخت نشان دهند.

محب درباره حواشی بازی تیم نفت امیدیه و سایپا در امیدیه بیان کرد: تیم سایپا با خود تماشاگر به امیدیه آورده بود و درباره این موضوع اطلاع رسانی هم نکرده بود. این تماشگران در جریان بازی با هم درگیر شدند. در این شرایط بازیکنان و مربیان نباید در امور مربوط به تماشاگران دخالت کنند. همین دخالت ها باعث شد جو روی سکوها متشنج شود.

انتهای پیام/

اظهارات محب درباره بازی با دانشگاه آزاد و امیدیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار