دادستان خوانسار گفت:ایجاد امنیت پایدار مستلزم همکاری تمام ادارات است و باید برای جلوگیری از ناامنی‌ها موارد امنیتی در ادارات نیز لحاظ شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود خلیلیان دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار، اظهار کرد: حقیقتاً مردم کشور ما بهترین مردم جهان هستند زیرا با وجود مشکلات اقتصادی در تمام صحنه‌های سیاسی حضوری فعال دارند.

وی با قدردانی از رئیس بانک‌های شهر خوانسار که در اجرای مصوبه  565 شورای امنیت کشور در شهرستان خوانسار همکاری داشتند، افزود: شهرستان خوانسار از معدود شهرستان‌های استان  و کشور که مصوبه 565 شورای امنیت کشور در آن اجرا شد.

دادستان خوانسار گفت: اهداف مصوبه شورای امنیت کشور ارتقای امنیت بانک‌ها و طلا فروشی‌ها است،  در بدو  ورود با توجه به زحمات دادستان سابق، اما طلا فروشی‌های شهرستان استقبال نکرده بودند، و ما  مجبور به پلمپ تعدادی از این صنف شدیم تا فاکتورهای امنیتی مصوبه شورای امنیت کشور را اجرا کردند.

وی افزود: قبلاً از سوی نیروی انتظامی و فرمانداری به بانک‌ها تذکر داده شده بود اما با یک فرجه یک ماهه توانستیم  تمام  برگ خریدهایی که در مصوبه 565 شورای امنیت کشور بود را در بانک‌ها اجرا کنیم.

خلیلیان با اشاره به اینکه ایجاد امنیت پایدار مستلزم همکاری تمام ادارات است و  باید برای جلوگیری از ناامنی‌ها موارد امنیتی در ادارات نیز لحاظ شود،  گفت: تمام ادارات از لحاظ اجرا کردن موارد امنیتی ارزیابی می‌شوند و اداراتی که موارد امنیتی را  لحاظ کنند مورد تشویق قرار می‌گیرند.

وی تأکید کرد: نیروی‌های انتظامی برای امنیت مردم به صورت شبانه‌روزی حتی از آسایش خود می‌کاهند، و ضروری مسؤولان نیز بدون منت گذاشتن به مردم خدمت خالصانه انجام دهند.

در ادامه حسن شرفی اظهار کرد: از سال 94 طرح ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند به اداره پست واگذار شد که  تا کنون 4 هزار کارت ملی هوشمند در شهرستان از سوی اداره پست صادر شده است.

رئیس اداره پست خوانسار گفت:  تا کنون یک هزار و 700 سند مالکیت توسط اداره پست شهرستان خوانسار صادر شده است که از این تعداد یک و 500  منجر به صدور شده  و تعداد 200 سند در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار

برچسب ها: دادستان ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار