نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت:طبق آمار رسمی در استان اصفهان بالغ‌ بر 70 هزار نفر بیکار هستند که البته این تعداد شامل افرادی است که بیمه بیکاری شامل آن‌ها می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی  در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه از نظر اقتصادی وضعیت کشور مناسب نیست و در مباحث اقتصادی و اشتغال مشکلات بسیاری وجود دارد.

وی افزود: طبق آمار رسمی در استان اصفهان بالغ‌ بر 70 هزار نفر بیکار هستند که البته این تعداد شامل افرادی است که بیمه بیکاری شامل آن‌ها می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وضعیت حال حاضر مناسب نیست و ما مدیران باید تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه‌ کارهای خود قرار دهیم و باری دیگر بر دوش مردم نگذاریم چرا که واقعاً مردم در تنگنا و فشار اقتصادی هستند.

وی ابراز کرد: باید اشتغال موجود را حفظ کرد و تولیدکنندگان را حمایت کنیم که حمایت آن‌ها باعث دلگرمی جامعه خواهد شد چراکه مردم همواره ثابت کرده‌اند که همراه و در کنار نظام اسلامی خواهند بود و نمونه بزرگ آن همین حضور میلیونی 22 بهمن‌ماه است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چرا یک مسؤول اجرایی به‌ جای رفع دغدغه‌های مردم مطالبی را بیان می‌کند که نظام اسلامی را زیر سؤال ببرد و مردم را نسبت به انقلاب و ارزش‌ها بی‌تفاوت جلوه دهد مگر مسؤولیت این فرد به خاطر حضور مردم نبوده است.

وی در پایان با اشاره به سازمان‌دهی حریم رودخانه بیان کرد: نباید مشکلات کشاورزان و مردم را نادیده گرفت و حق مردم را ضایع کرد و به زمین‌های کشاورزی آنان آسیب رساند چراکه لازم است تمامی جوانب را مدنظر داشت و کاری نکنیم که مردم نسبت به عملکرد مسؤولان بی‌اعتماد شوند و برای یک‌بار هم که شده دغدغه‌های آن‌ها را بشنویم.

هم‌چنین اصغر هدایت در این جلسه بیان کرد: حوزه اشتغال یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسؤولان در شهرستان فلاورجان است که  لازم است ادارات و دستگاه‌های اجرایی نسبت به انجام تعهدات خود در خصوص اشتغال گام‌های مؤثر تا مرحله اجرا را بردارند.

وی در ادامه گفت:کلیه دستگاه‌ها و مسؤولان شهرستان باید بستر سرمایه‌گذاری و فعالیت بخش خصوصی در حوزه اشتغال را فراهم کرده و تعامل بهتری با دیگر نهادها داشته باشند.

فرماندار فلاورجان در پایان بیان کرد: طرح  فراگیر اشتغال‌زایی روستائیان با اعتبارات بسیار خوبی از سوی دولت پیش‌بینی‌ شده که لازم است مسؤولان محترم ادارات با هماهنگی مجموعه‌های دیگر به‌ خصوص بخش صنعت و کشاورزی همکاری خوبی داشته باشند تا تمامی مردم روستا از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.