سایت کنفدراسیون فدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های الجزیره امارات و تراکتورسازی نوشت تیم تبریزی به دنبال کسب اولین امتیاز خود در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان است.

ای اف سی : تراکتور سازی برای کسب اولین امتیاز به میدان می رودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛از هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ، تراکتورسازی روز دوشنبه در ورزشگاه بن زاید مهمان تیم الجزیره امارات خواهد بود.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی کوتاه به استقبال این بازی رفت و با اشاره به دو شکست تراکتورسازی در دو بازی اولش نوشت ،تراکتورسازان در این بازی به دنبال زدن اولین گل و کسب اولین امتیاز خود در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان هستند.

 

در این گزارش آمده است: الجزیره که دو هفته قبل با نتیجه 2-1 به الاهلی عربستان سعودی ،صدرنشین گروه A ، باخت روز دوشنبه در دیدار با تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه محمد بن زاید به دنبال نتیجه مثبتی خواهد بود.
این تیم اماراتی، الغرافه را 3-2 در مسابقه قبلی خود شکست داد تا به 15 بازی بدون بردش پایان دهد و  اکنون به دنبال ارائه نمایشی قدرتمند در برابر طرفداران خود خواهد بود، هرچند که آنها بدون «امبارک بوسوفا» ی محروم به میدان خواهند رفت.

در عین حال تراکتور سازی با شکست برابر الاهلی در بازی اول و سپس شکست 3-0 برابر الغرافه در هفته دوم در انتهای جدول جای دارد.
تیم ایرانی که محمد ایرانپوریان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، هنوز به دنبال کسب نخستین امتیاز و زدن اولین گل خود در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان است.

الجزیره و تراکتورسازی آخرین بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2016 با هم بازی کرده اند و تیم تبریزی در خانه به پیروزی 4-0 و به دنبال آن در ابوظبی به پیروزی 1 بر 0 دست یافت. آنها در آن سال به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شدند و تیم اماراتی از گردونه رقابت ها حذف شد.
انتهای پیام/


الجزیره- تراکتورسازی از نگاه سایت ای اف سی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار