یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد که هزار تفنگدار آمریکایی به پایگاه راهبردی «التنف» در نزدیکی مرز سوریه و عراق اعزام شده‌اند.

دبکا فایل:هزار تفنگدار دریایی آمریکا برای تقویت پایگاه «التنف» به منطقه اعزام شدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وبگاه «دبکا فایل»، آمریکا هزار نفر از تفنگداران دریایی خود را برای تقویت پایگاه نظامی این کشور در «التنف» که فرماندهی گذرگاه مرزی سوریه، عراق و اردن را برعهده دارد، اعزام کرده است.

بر اساس اعلام این پایگاه خبری صهیونیستی، نیروهای روسیه، ایران و سوریه چند ماهی است که در تلاش هستند تا نیروهای آمریکایی را از این بخش راهبردی در شرق سوریه بیرون کنند.

شایان ذکر است، بسیاری از شواهد در این بار نشان می دهد که  آمریکا «پناهگاهی امن» برای تروریست‌ها در التنف سوریه ایجاد کرده است.

«آلکساندر فومین» معاون وزیر دفاع روسیه ضمن صحه  گذاشتن بر این مطلب گفت: نیروهای عملیات ویژه و دیگر یگان‌های نظامی آمریکا در ایجاد یک پناهگاه امن برای تروریست‌ها در پایگاه «التنف» مشارکت فعال داشته‌اند و از این پایگاه نیز به عنوان پوششی برای تروریست‌ها استفاده می‌کنند.

وی در این باره همچنین گفت: «ما  درباره اوضاع در محدوده امنیتی ۵۵ کیلومتری اطراف التنف نگران هستیم. این منطقه در مرز با عراق در غرب سوریه است و مکانی است که یک پناهگاه امن را برای تروریست‌ها ایجاد کرده و آنها در حال تجهیز مجدد و تدارک یورش‌های بعدی هستند.»

انتهای پیام/

هزار تفنگدار دریایی آمریکا برای تقویت پایگاه «التنف» به منطقه اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار