مدیر کل منابع طبیعی استان یزد از توزیع ۳۰۰ هزار اصله نهال خبرداد و گفت:این طرح توزی نهال از ۱۲ بهمن شروع شده و تا ۲۱ اسنفدماه ادامه دارد.

آخوندی مدیر کل منابع طبیعی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نهال‌های توزیع شده را شامل سرو، کاج، اقاقیا و سنجد تلخ عنوان کرد و گفت: توزیع نهال در استان یزد در دو محل اداره کل منابع طبیعی، واقع در میدان ابوذر و نهالستان بزرگ، واقع در جاده فرودگاه و هم چنین در شهرستان‌ها در ادارات کل منابع طبیعی انجام می‌شود.

آخوندی هم چنین برنامه‌های هفته منابع طبیعی را برگزاری همایش منابع طبیعی در دانشگاه یزد با حضور اساتید و دانشجویان، مراسم درختکاری در روز ۱۵ اسفند در محل فاز سه کمربندی با حضور استاندار و امام جمعه، رکاب زنی دوچرخه سواران در روز پنج شنبه از میدان آزادی تا میدان ابوذر و اداره کل منابع طبیعی، نشست خبری مدیر کل با اصحاب رسانه و برگزاری شورای حفظ بیت المال با حضور سران نیروی انتظامی و دادگاه عنوان کرد.

مدیر کل منابع طبیعی با اشاره به پیشرو بودن استان یزد در زمینه حفظ منابع طبیعی افزود: کمیته فنی یزد سال گذشته رتبه اول را کسب کرده و یگان حافظت که وظیفه مهم حفظ و نگهداری از عرصه‌های ملی و جلوگیری از تخریب و آتش سوزی را به عهده دارد حائز رتبه سوم شده است.

آخوندی خاطرنشان کرد: هفته منابع طبیعی ازهمه ساله از ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه برگزار میشود و امید است امسال با کاشت نهال‌های کم آبخواه اقدام موثری در زمینه مقابله با خشکسالی برداشته شود.

انتهای پیام/ ا

گرامیداشت هفته منابع طبیعی با برنامه های متنوع در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.