جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان وحدت میان طوایف سیستان و بلوچستان الگویی برای منطقه است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار امان الله گشتاسبی  جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور  در همایش طایفه شهلی بر که در دانشگاه آزاد ایرانشهر برگزار شد؛ اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از جمله استان‌های کشور است که اقوام و مذاهب مختلف در آن بدون این که در مقابل هم قرار گیرند با وحدت و برادری در کنار هم زندگی می‌کنند.

وی بیان کرد: این وحدت و برادری طوایف دشمنان را آزار می‌دهد، زیرا برای رسیدن به اهدافشان نیازمند به تفرقه و دودستگی میان طوایف هستند.

وی افزود: در هرمنطقه‌ای که ناامنی باشد آن منطقه توسعه پیدا نمی‌کند؛ اما امروز با تلاش مردم سیستان و بلوچستان این استان از امنیت مطلوبی برخوردار است.

سر طایفه شهلی بر نیز در این همایش با اشاره به دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی در منطقه گفت: ما ایرانی هستیم و تا جان در بدن داریم از وطن و دستاورد‌های انقلاب دفاع می‌کنیم.

بهادر شهلی بر اظهار داشت: امنیت، اقتدار و توسعه شکل گرفته در منطقه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاصل رهبری‌های داهیانه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید قدردان این نعمت عظیم بوده و همواره پیرو خط ولایت و رهبری باشیم.

وی بیان کرد: پیام این همایش تجدید میثاق دوباره طایفه بزرگ شهلی بر و تیره‌های وابسته به آن با رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ع

برگزاری همایش طایفه شهلی بر  در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار