مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان با شرکت یک هزار و ۷۰۰ نفر در کوهرنگ برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان با شرکت یک هزار و ۷۰۰ دانش آموز دختر و پسر، در رشته‌های سرود محلی و کلاسیک و نمایش صحن‌های و عروسکی، در چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

در گروه مدارس پسرانه و در رشته سرود محلی، دانش آموزان دبستان استکی چم قلعه و مدرسه راهنمایی وحدت دشت زرین، در رشته سرود کلاسیک دبستان امام خمینی (ره) تلورد، در رشته نمایش صحن‌های دبستان ملاصدرا ارته و در رشته نمایش عروسکی، دبستان امام خمینی (ره) تلورد به مرحله استانی راه یافتند.

همچنین در گروه مدارس دخترانه، دبستان امام خمینی (ره) تلورد، راهنمایی حضرت زهرا (س) میهه و دبیرستان الزهرا (س) چلگرد در رشته سرود محلی، دبستان انباردار مورز در رشته سرود کلاسیک، دبستان امام خمینی (ره) تلورد، راهنمایی بحرالعلوم دهنو و دبیرستان عفت بازفت در رشته نمایش صحنهای، و دبستان آیت گزستان و راهنمایی پروین اعتصامی چلگرد در رشته نمایش عروسکی در جمع گروه‌های برتر شهرستان قرار گرفتند.

سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان با رویکرد مهارت آموزی، در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری، از دی ماه امسال آغاز شد و تا شهریور سال آینده ادامه دارد.

شهر چلگرد (مرکز شهرستان کوهرنگ) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/غ

جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار