فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف محموله یک تن و ۶۳۹ کیلوگرمی مواد افیونی با هوشیاری نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار محمد قنبری درگفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: یگان‌های عملیاتی پلیس استان سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی پلیس موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی با ردزنی‌های گسترده به سرنخ‌هایی از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ در محور ایرانشهر- سرباز، دست یافتند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات پوششی و نامحسوس، یگان‌های عملیاتی پلیس در شهرستان ایرانشهر با نیابت قضائی به منطقه موردنظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، موفق به دستگیری ۳ قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل موادافیونی شدند.

سردار قنبری در ادامه اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو‌های سوداگران، موفق به کشف یک تن و ۹۹ کیلوگرم تریاک، ۵۴۰ کیلوگرم حشیش و ۳ قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات آن شدند.

این مقام ارشد انتظامی با هشدار به خانواده‌ها در خصوص معضلات و پیامد‌های موادمخدر، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد با اخلال گران در کمترین زمان اقدام شود.

 

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.