مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام از شناسایی ۵۶ فرصت سرمایه گذاری و فاینانس در استان خبر داد.

شناسایی۵۶ فرصت سرمایه گذاری در استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام; علی ساده میری در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری اعلام کرد: جذب سرمایه گذار به مراحل مختلفی تقسیم می شود و اولین مرحله معرفی ویژگی های پروژه و ایجاد مشوق برای سرمایه گذار به منظور جلب مشارکت وی است.

وی افزود: امروزه کشورهای مختلف برای زمینه سازی حضور سرمایه گذاران خارجی انواع مشوق ها را در نظر گرفته و تلاش دارند موانع پیش رو را برداشته و قوانین را تسهیل کنند.

ساده میری اضافه کرد: اگر می خواهیم از این قافله عقب نمانیم و با توجه به محدودیت منابع دولتی بتوانیم پروژه های نیمه تمام و در دست اجرا را به سر و سامانی برسانیم، باید قوانین زائد و غیر ضرور را حذف و تلاش کنیم سرمایه گذار در حداقل زمان ممکن بتواند پروژه خود را اجرایی کند.

ساده میری به برنامه های در دست اجرای حوزه اقتصادی استان  اشاره کرد و گفت: شناسایی فرصت های سرمایه گذاری، تهیه اطلاعات لازم و راهنمایی و مشاوره و پیگیری برای جذب سرمایه گذار از اقدامات این دستگاه برای راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام اظهار داشت: پروژه ها به ۲ زبان انگلیسی و فارسی معرفی و در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

ساده میری مهم ترین مزیت های استان را در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین آب و خاک و کشاورزی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد در سال آینده شاهد تحقق حضور سرمایه گذاران خارجی در استان ایلام باشیم.

 

انتهای پیام/اس

۵۶ فرصت سرمایه گذاری در استان ایلام شناسایی شده است

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.