معاون حقوقی امور مجلس استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: انتخاب کتاب درست در بحث کتابخوانی از اهمیت زیادی برخوردار است و کسانی که در انتخاب کتاب به خوبی عمل کرده‌اند در طول تاریخ موفق‌تر بوده‌اند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سیدهادی حسینی معاون حقوقی امور مجلس استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد امروز در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کردستان گفت:کتاب عامل ماندگاری است و کسانی که در تعلیم فرزندان کتاب را سرلوحه خود قرار می‌دهند مطمئنا رستگار خواهند شد.

وی افزود: انتخاب کتاب درست در بحث کتابخوانی از اهمیت زیادی برخوردار است و کسانی که در انتخاب کتاب به خوبی عمل کرده‌اند در طول تاریخ موفق‌تر بوده‌اند.

حسینی با بیان اینکه اشتراکات زیادی بین کردستان کشور ایران و عراق وجود دارد که باید تبادلات فرهنگی و قومی در بین این دو کشور گسترش پیدا کند و بیشتر از ظرفیت‌های استان کردستان در این راستا استفاده شود.

معاون حقوقی و امور مجلس استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امروز کردستان ما به واسطه دفاع از این سرزمین سینه ستبری دارد و ما ایثارگری‌های مردمان این استان را در طول تاریخ فراموش نمی‌کنیم.

انتهای پیام/م

کردستان به واسطه دفاع از این سرزمین سینه ستبری دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.