سرپرست اداره امور فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برپایی سه پایگاه اطلاع رسانی هفتمین نمایشگاه کتاب استانی همزمان با افتتاح این نمایشگاه در سطح شهر سنندج خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،یگانه سلیمان بیگی، سرپرست اداره امور فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت:هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان با حضور ناشران کشور و اقلیم کردستان عراق از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج دایر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی این رویداد فرهنگی ادامه داد: در راستای اطلاع رسانی بهتر و بیشتر به همشهریان سنندجی سه پایگاه در خصوص نمایشگاه کتاب به همت اداره امور فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات این اداره کل در محل میدان آزادی، میدان بهاران و پارک استقلال سنندج برپا شد.

سرپرست اداره امور فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هدف از برپایی این پایگاه های را برقراری ارتباط فیس تو فیس با همشهریان و لزوم اطلاع رسانی در خصوص هفتمین نمایشگاه کتاب استانی ذکر کرد.

سلیمان بیگی همچنین گفت: در این پایگاه ها که در طول برپایی هفتمین نمایشگاه کتاب کردستان دایر است، فرم شرکت در مسابقه کتابخوانی، بروشور و پوستر نمایشگاه در بین همشهریان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه گفت:این نمایشگاه با حضور 338 ناشر کشور و 14 ناشر برجسته از اقلیم کردستان عراق در قالب 230 غرفه دایر شده است.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه کتاب کردستان از 13 تا 18 اسفند ماه پذیرایی بازدید علاقه مندان است.

انتهای پیام/م

برپایی هفتمین نمایشگاه کتاب کردستان

 

برچسب ها: معرفی کتاب ، بازنشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.