دبیر علمی دوازدهمین همایش یادگیری الکترونیکی گفت: در حال حاضر حدود ۳ هزار دانشجو در حوزه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران فعالیت می‌کنند.

فعالیت 3 هزار دانشجو در زمینه یادگیری الکترونیک در دانشگاه تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امید فاطمی دبیر علمی دوازدهمین همایش یادگیری الکترونیکی  دانشگاه تهران در افتتاحیه این همایش که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: برگزاری این همایش ها به صورت سالانه می‌تواند نتایج و موفقیت‌های زیادی را  در دانشگاه به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: تحقیقات گسترده‌ای نیز در این زمینه صورت گرفته است و مجموعه ای از متخصصان در این باره با یکدیگر همکاری می‌کنند، همچنین مقالات و تحقیقات زیادی ارسال و به دبیرخانه همایش رسیده است.

دبیر علمی دوازدهمین همایش یادگیری الکترونیکی تصریح کرد: این همایش با همکاری تعداد زیادی از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، اندیشمندان و پژوهشگران کشور برگزار شده  تا محیطی برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فناورانه در زمینه نقش محتوای الکترونیکی در یادگیری و با تمرکز بر یادگیری الکترونیکی در مدارس فراهم کند.

فاطمی بیان کرد: این همایش دربرگیرنده همه وجوه مرتبط با محتوای الکترونیکی و یادگیری در مدارس در حوزه‌های مختلفی همچون علوم تربیتی، «پداگوژی و علوم تربیتی» و «فناورانه و مهندسی» است.

یادگیری در آینده بر مبنای الکترونیکی خواهد بود

دبیر علمی دوازدهمین همایش یادگیری الکترونیکی اضافه کرد: عمل و هنر یادگیری و یاددهی در محتوای الکترونیکی، منابع باز آموزشی، کسب و کار در محتوای الکترونیکی، نقش فناوری‌های نوین در توسعه سامانه‌ها و محیط‌های یادگیری الکترونیکی و یادگیری فراگیر از جمله موضوعات اصلی این همایش است.

وی ادامه داد: در این همایش علاوه بر ارائه مقالات و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، نماهنگ‌های تخصصی، میزگرد و نمایشگاه تخصصی و جشنواره‌های تولید محتوا و نشست‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده است.

فاطمی افزود: از آنجایی که یادگیری در آینده بر مبنای الکترونیکی خواهد بود و نسل جدید دانشجویان نیز در این حوزه به صورت دیجیتال فعالیت دارند، همچنین روش‌های نوین تعلیم و تربیت و پیشرفت فناوری اطلاعات سبب شده است که به این مسئله توجه کنیم و برنامه‌ها را بر مبنای فناوری به پیش ببریم.

دبیر علمی دوازدهمین همایش یادگیری الکترونیکی با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار دانشجو در رشته یادگیری الکترونیکی فعال هستند، گفت: امیدواریم از طریق برگزاری این همایش شاهد دستاورد‌های بزرگی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار