به همت بسیج رسانه اتوبوس مطالبه گری برای پرسش و پاسخ خبرنگاران و مسئولان در شهر کرمان راه اندازی و امروز شهردار کرمان جوابگوی خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهران عالم زاده شهردار کرمان در اتوبوس مطالبه گری در پاسخ به سئولات خبرنگاران گفت:بزرگترین چالش شهر کرمان وسعت بیش از حد آن است .
وی در مورد ساخت بلوار حسن آباد که تا کی ادامه دارد هم گفت: بحث تملک مطرح است  همچنین سطح توقع مردم از شهرداری بسیار زیاد است و شهر با توسعه‌ای که پیدا کرده است امکان خدمات رسانی به سرعت امکان پذیر نیست.
  شهردار افزود :پروژه باغ ملی با توجه به اصرار برای تمام شدن سرعت گرفت  اما به دلیل کمبود نقدینگی بحث اقتصادی و ساخت و ساز‌ها به کندی و سرعت پایین انجام می‌شوند.
عالم زاده گفت :ما وظیفه داریم این پروژه‌ها را سریع‌تر تمام کنیم و این ترافیک‌ها روان‌تر شوند و در صورت تامین اعتبار به زودی ساخت و سازها انجام می شوند.
وی گفت :در بحث شرایط ترافیکی میدان قرنی هم  یا این میدان  کوچک‌تر می‌شود یا تغییری نمی‌کند
شهردار کرمان در مورد پل سیدی هم گفت : تفاهم نامه با پیمانکار  انجام شده  و قول داده  که این پل در تیر ماه سال آینده تحویل داده شود.
وی گفت : طرح شش دروازه  در حال انجام است، اما به دلیل کمبود منابع مالی با سرعت پایین انجام می‌شود و بهتر بود ما براساس تامین اعتبار پروژه‌ها را شروع کنیم.
عالم زاده در مورد بحث آسفالت نامناسب خیابان های شهر هم گفت : آسفالت‌های نامناسب برمی گردد به زیر ساخت‌ها عمر مفید آسفالت ۷ الی ۸ سال است که اگر اعتبار وجود داشته باشد روکش آسفالت انجام می‌شود.
انتهای پیام/ی

اتوبوس مطالبه گری در شهر کرمان به راه افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار