فرماندار اردبیل گفت: درمان بسیاری از نارسایی‌های جامعه با توجه به موقع به مسائل آموزشی و پرورشی قابل حل بوده و اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس مفید واقع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در جلسه پیشگیری از کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس که با حضور معلمان و مربیان تربیتی اردبیل تشکیل یافته بوداظهار کرد: ناهماهنگی و کمبود دستگاه‌های مختلف اجرایی در ابعاد مختلف تربیتی و آموزشی مدارس نباید هیچ گونه نقش منفی خود را ایجاد کند.

وی افزود: درمان بسیاری از نارسایی‌های جامعه با توجه به موقع به مسائل آموزشی و پرورشی قابل حل خواهد بود و در این راستا تنها نباید به مشکلات آموزشی توجه شود بلکه پرداخت به حوزه تربیتی نیز از تأثیرپذیری بسیار بالایی در بهبود روابط اجتماعی و فراهم آوردن جامعه‌ای اخلاق‌مدار برخوردار خواهد بود.

فرماندار اردبیل به لزوم توجه بیشتر به امور تربیتی دانش‌آموزان توسط اولیا و مربیان تربیتی و آموزشی تأکید کرد و توضیح داد: از ایجاد فضاهای شاد و پرنشاط در فضاهای آموزشی خصوصا در مدارس نباید غافل شد.

زنجانی گفت: از تحمیل کلاس‌های فرق‌برنامه و کسل‌کننده به دانش‌آموزان باید پرهیز شود و تلاش فعالان فرهنگی در کاهش دغدغه‌های دانش‌اموزان و احیای زیرساخت‌های آموزشی، مشارکت در مدرسه‌سازی و پرداخت به دیگر مشکلات آموزشی از اهمیت بیش از حدی برخوردار خواهد بود.

وی افزود: معلمان فداکاری که در عرصه تعلیم و تربیت خود را وقف جامعه می‌کنند و با وجود تمام مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، در روحیه کاری و ایثارگرانه خود خللی وارد نمی‌سازند، از روحیه بالای خدمت به جامعه و کمک به برخورداری از ایرانی آباد و مستقل خبر می‌دهند.

انتهای پیام/ح

کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس

برچسب ها: مدارس ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.