آزادسازی زندانیان زن بامحکومیت مالی اردبیل تا پایان سال

مدیر کل امور بانوان استانداری اردبیل گفت: با پیگیری های صورت گرفته تا پایان امسال تمامی زندانیان زن با محکومیت مالی در این استان آزاد می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو ،مدیر کل امور بانوان استانداری اردبیل صبح امروز در جلسه کمیته فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل اظهار کرد: با همت خیرین تمامی زندانیان زن با محکومیت مالی تا عید سال آینده به آغوش خانواده باز خواهند گشت.

وی افزود: زنان زندانی با محکومیت مالی به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور به سپری کردن زندان شده اند و این اقدام خیرین ثمرات قابل توجه در زندگی فردی و اجتماعی این بانوان خواهد داشت.

مدیر کل امور بانوان استانداری اردبیل در ادامه به اجرای برنامه های مختلف با هدف کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و تاکید کرد: از جمله در قالب طرح تاب آوری اجتماعی ۲۵۰ کارگاه آموزشی برگزار شده است.

محمدلو به اجرای طرح های خود اشتغالی برای بانوان اشاره و تاکید کرد: به ویژه با اعطای تسهیلات بانوان مورد حمایت قرار گرفته اند و پرداخت مطلوبی در تسهیلات داشتیم.

وی به برگزاری نمایشگاه های توانمندی بانوان نیز اشاره و تصریح کرد: سال آینده رویکرد فرهنگی برنامه های حمایتی ارتقا یافته و نشست های فرهنگی برای توانمندسازی و آموزش زنان عملیاتی می شود.

انتهای پیام/ع

برپایی نمایشگاه های توانمندی بانوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.