مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان چناران گفت: همزمان با شروع سفر‌های نوروزی نظارت‌ها بر اماکن خدماتی و بهداشتی در چناران تشدیدمی‌شود.

نظارت‌ها بر اماکن خدماتی و بهداشتی در چناران تشدیدمی‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد طاهریان مقدم در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با شروع سفر‌های نوروزی بازدید از مراکز اقامتی و خدماتی نظیر رستوران‌ها، کبابی‌ها. نانوایی‌ها و … تشدید می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان چناران در مسیر مشهد مقدس میباشد هرساله بیش از یک‌میلیون و چهارصد هزار نفر از این شهرستان دیدن می‌کنند که می‌توان از این فرصت جهت معرفی پتانسیل‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان استفاده کرد.

 مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان چناران  با اشاره به جاذبه‌های گردشگری این شهرستان افزود: آبشار اخلمد، برج تاریخی رادکان، چشمه سبز گلمکان، بافت تاریخی روستای بقمچ، فریزی، دولت‌آباد و …از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهرستان چناران است.

طاهریان مقدم خاطرنشان کرد: علاوه بر این، وجود دو مرکز اقامتی بانام‌های اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان و همچنین خانه مسافر خواجه نصیر در ایام نوروز پذیرایی مسافرین در روستای رادکان می‌باشند.

انتهای پیام // م. ط

 

نظارت بر اماکن خدماتی با شروع سفر‌های نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار