با تلاش ماموران انتظامی تربت جام ۲۷ راس گوسفند قاچاق در این شهرستان کشف شد.

کشف ۲۷ راس گوسفند قاچاق در تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  فرمانده انتظامی تربت جام گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید عزتی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور تربت جام فریمان به ۲ دستگاه وانت نیسان و مزدا مشکوک شدند و تعداد ۲۷ راس گوسفند قاچاق و فاقد هر گونه مجوز بهداشتی و حمل کشف کردند.

سرهنگ هوشنگ کیانی گفت: ارزش ریالی احشام قاچاق ۱۵۰ میلیون ریال بر اورده شده و احشام با هماهنگی مقام قضایی به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل و افراد متخلف به داد سرا معرفی شدند.

 


دستگیری ۴ خورده فروش و ۴۱ معتاد پر خطر


وی همچنین از دستگیری ۴ خورده فروش و ۴۱ معتاد پر خطر در این شهرستان خبر داد وگفت:در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مناطق آلوده چهار خورده فروش و ۴۱ معتاد پرخطر را شناسایی و دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی تربت جام گفت: در اجرای این طرح یک کیلو و ۵۱۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و افراد معتاد با هماهنگی مقام قضایی به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ هوشنگ کیانی افزود: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که با جدیت و به صورت روزانه و مستمر پیگیری می‌شود.

انتهای پیام //ز. ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.