مدیر تیم های ملی کشتی آزاد پایه از تغییرات در کادر فنی تیم نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مجید ترکان مدیر تیم های ملی کشتی آزاد پایه با تائید این خبر افزود:پس از رقابت های قهرمانی جهان برای بهبود وضعیت موجود به دنبال ایجاد تغییراتی در رده سنی نوجوانان بودیم به همین منظور هم چند گزینه را به عنوان سرمربی برای این رده سنی به شورای فنی معرفی کردم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم.

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که یعنی غلامرضا محمدی به طور حتم از سمت خود برکنار شده است گفت:خواهش می کنم از لفظ برکناری استفاده نکنید،غلامرضا محمدی مربی بسیار حرفه ای و کار بلدی است که این موضوع بر هیچ کسی پوشیده نیست برای همین هم باید حتماً شان او حفظ شود.ضمن آنکه در صورت عدم موافقت شورای فنی با گزینه های معرفی شده شاید باز هم با خود محمدی ادامه دهیم.

وی تصریح کرد:به طور حتم از وجود غلامرضا محمدی در جایگاه بهتری استفاده خواهد شد اما بنا به دلایلی مشخص قصد داریم تغییراتی را در کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایجاد کنیم.

دارنده 2 مد ال نقره و برنز جهان درباره این سوال که این بلاتکلیفی به برنامه های تیم ملی ضربه نخواهد زد اظهار داشت:برنامه های تیم های ملی پایه به صورت کامل تدوین شده و مشکلی بابت این موضوع نداریم،فقط بحث سرمربی تیم ملی نوجوانان است که به زودی تکلیف آن هم مشخص خواهد شد.

ترکان درخصوص تیم ملی کشتی جوانان نیز اظهار داشت:موضوع وضعیت رده سنی جوانان هم در آخرین جلسه شورای فنی مطرح شد که با بررسی تمامی جوانب به این نتیجه رسیدیم که تقی اکبرنژاد همچنان به عنوان سرمربی با قدرت به کار خود در تیم ملی ادامه دهد.

انتهای پیام/

صحبت های مجید ترکان درباره سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد پایه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار