رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: اقدامات و حمایت‌های انجام گرفته در حوزه آموزش و پرورش بردخون کافی نیست.

کمبود مدرسه در بردخونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ظهیر محمودی عصر شنبه در نشست شورای معاونین این اداره با نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت بدون همراهی و مشارکت عمومی به تنهایی قادر نیست وظایف تعیین شده را عملی کند و نیاز به حمایت همه دستگاه‌ها و دلسوزان دارد.

وی افزود: مدارس اندیشه، حافظ و فرهنگ به دلیل نداشتن فضای مستقل و افزایش جمعیت شرایط بحرانی دارند و مدرسه امیرکبیر پس از حدود هفت سال از کلنگ‌زنی افتتاح نشده و دارالقرآن و پژوهشسرا بدون فضا فعالیت می‌کنند.

محمودی اضافه کرد: ساختمان کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار مربوط به دهه ۶۰ و تخریبی است که بیش از دو هزار دانش آموزان منطقه مجبورند برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری خود از این فضای تخریبی استفاده کنند و تاکنون اقدامی برای احداث یا بازسازی آن صورت نگرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه آموزش و پرورش منطقه مستقل و زیر نظر استان است، گفت: متاسفانه برخی مسئولان و متولیان امر در زمینه اختصاص اعتبارات یا حمایت، این منطقه را زیر مجموعه آموزش و پرورش شهرستان دیر می‌دانند و نگاه خاصی به منطقه ندارند.

تکمیل پروژه‌های آموزشی

بخشدار بردخون نیز گفت: با وجود کمبود فضا در منطقه اولویت انجام طرح‌ها و پروژه‌ها باید تکمیل مدرسه امیرکبیر بردخون باشد تا دانش آموزان و فرهنگیان از این نعمت بهره ببرند.

علی اخلاقی با بیان اینکه عدم حضور یا برنامه ریزی نامناسب نماینده موجب گله مندی برخی از مردم بخش شده، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روستا‌ها باید سند چشم انداز داشته باشند و ادارات نیز در این زمینه اقدامات عملی انجام دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.