استاندار بوشهر گفت: خیرین مشارکت گسترده‌ای برای نوسازی، بازسازی و مقاوم‌سازی همه مدارس استان بوشهر داشته باشند.

خیرین برای نوسازی مدارس استان بوشهر مشارکت گسترده‌ای داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بوشهر اظهار داشت: توسعه تعلیم و تربیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید همکاری همگانی در این زمینه صورت گیرد.

وی اضافه کرد: خیرین در سال‌های گذشته مشارکت بسیار خوبی در حوزه مدرسه‌سازی و توسعه و تجهیز مدارس داشته‌اند و در استان بوشهر نیز شاهد عملکرد بسیار خوبی از سوی خیرین هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه آموزش و پرورش دارای نیاز‌های متعدد و متنوعی است، خاطرنشان کرد: حضور و پشتیبانی خیرین مدرسه‌ساز در همه این عرصه‌ها تاثیرگذار خواهد بود و باید نیاز‌های آموزش و پرورش رفع شود.

وی به محدودیت منابع آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: نیاز‌های آموزش و پرورش در کنار محدودیت‌های منابع می‌طلبد که خیرین برای رفع این نیاز‌ها و تامین منابع مورد نیاز مشارکت کنند.

گراوند خواستار حضور و مشارکت همه خیرین برای نوسازی و بازسازی مدارس استان شد و افزود: خیرین ۱۴۶ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال در مدرسه‌سازی در استان بوشهر مشارکت داشته‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: چهار هزار کلاس درس معادل نیمی از کل کلاس‌های استان بوشهر با مشارکت خیرین نوسازی و مقاوم‌سازی شده است.

احمد مرادی با اشاره به مشارکت ۵۰۰ خیر مدرسه‌ساز و دو هزار و ۵۰۰ مدرسه‌یار در استان بوشهر بیان کرد: ۸۰۰ کلاس درس در استان بوشهر نیازمند مقاوم‌سازی و بازسازی هستند.

انتهای پیام/م

خیرین مشارکت گسترده‌ای برای نوسازی مدارس استان بوشهر داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.