۱۴ روستا‌ی هدف گردشگری استان فارس آماده استقبال از میهمانان نوروزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید کمال پاک فطرت مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استان فارس گفت: با توجه به تنوع اقلیمی، قومی و گردشگری استان، ۳۰۰ روستای دارای قابلیت تبدیل شدن به روستا‌های هدف گردشگری شناسایی که از این تعداد ۱۴ روستا به عنوان هدف گردشگری انتخاب شد تا زیرساخت‌های لازم در آن‌ها ایجاد شود.

به گفته وی، این روستا‌ها شامل دشت ارژن شیراز، کریشکی لار، مهارلو نو سروستان، پاقلعه ممسنی، دشتک مرودشت، فاروق مرودشت، آتشکده فیروزآباد، امامزاده بزم بوانات، بهرغان سپیدان، لایزنگان داراب، دوسیران کازرون، دوان کازرون، تنگ براق اقلید و قلات شیراز است.

پاک فطرت با اشاره به اینکه این مجموعه‌ها در ستاد تسهیلات نوروزی عضویت ندارد، اظهار داشت: دهیاران و شورا‌های روستایی به ویژه آن دسته از روستا‌هایی که در مسیر معابر اصلی و مناطق گردشگری قرار دارند، مکلف شدند تا تسهیلات لازم را برای استقبال از گردشگران نوروزی مهیا کنند.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استان فارس تصریح کرد: در حال حاضر حدود چهار هزار و ۲۰۰ روستا در استان وجود دارد که بیش از دو هزار و ۲۰۰ روستا دارای دهیاری است.
انتهای پیام/ر

روستا‌های فارس پذیرای میهمانان نوروزی

برچسب ها: استانداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.