برلیانس H۳۲۰ در کلاس خودرو‌های هاچ بک قرار می گیرد و از سال ۱۳۹۴ در کشور تولید می‌شود، اما باتوجه به اندازه و امکانات خود یکی از گزینه‌های انتخابی بانوان و جوانان است .

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی چینی سازنده برلیانس در طراحی H۳۲۰ تا حدی از BMW سری ۱ الهام گرفته که البته با کمی دقت رد پای دیگر خودرو‌های اروپایی را نیز در ظاهر این خودرو می بینیم.
برلیانس H320

برلیانس H۳۲۰ در کلاس خودرو‌های هاچ بک قرار می گیرد و از سال ۱۳۹۴ در کشور تولید می‌شود، اما باتوجه به اندازه و امکانات خود یکی از گزینه‌های انتخابی بانوان و جوانان است .

براساس اظهارات کارخانه ماشین سازی برلیانس طراحی این خودرو در موسسه طراحی پینین فارینا با هدف جلب اکثریت سلایق افراد طراحی شده است.

برلیانس H320

برلیانس H۳۲۰ مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندری با آرایش خطی به حجم ۱۴۹۸ سی سی به همراه یک گیربکس ۴ سرعته تیپ ترونیک بوده که سبب می‌شود قدرت خروجی ۱۰۳ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر در ۳۸۰۰ دور در دقیقه را تولید کند، همچنین شتاب اولیه صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۱۱.۹ ثانیه است؛ استاندارد آلایندگی این خودرو یورو ۴ است و مصرف سوخت ترکیبی ۶.۴ لیتر در هر صد کیلومتر دارد.

برای افزایش ایمنی درون در‌های این خودرو از گارد‌های محافظ کابین ساخته شده است و علاوه بر این برای سرنشینان جلو  نیز  ۲ ایربگ به کار گرفته شده است.

برلیانس H320

سیستم ترمز EBD و ABS، سیستم تهویه مطبوع، سانروف به شکل برقی، سنسور دنده عقب، پنجره‌ها به وسیله‌ی ریموت کنترل بسته می‌شوند، امکان تنظیم صندلی راننده در هشت جهت-در ضمن امکان تنظیم گودی کمر، امکان تنظیم آینه‌های جانبی خودروی، شیشه بالابر برقی که هم برای شیشه‌های جلو است و هم برای شیشه‌های عقب، قفل مرکزی، سیستم صوتی که شامل: رادیو، mp۳، ورودی USB + ۶ بلندگو و ورودی تجهیزات جانبی، قابلیت تنظیم کردن ارتفاع نور چراغ قسمت جلو، سیستم تاشو برای صندلی‌های قسمت عقب، چراغ مه شکن قسمت جلو، میله ضربه گیر برای درب‌های جانبی خودروی، میله فرمان جمع شونده، قفل اتوماتیک درب ها، باز شدن خودکار درب‌ها هنگام بروز تصادف، سیستم ضد سرقت موتور (موسوم به ایموبلایزر‌ای سی یو)، سیستم هشدار روشن بودن چراغ، سیستم الکترو مغناطیسی بازکردن درب صندوق عفب، صندلی عقب با قابلیت پشتیبانی ایزوفیکس (صندلی کودک) از جمله ویژگی‌های این خودرو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار