یوسف نژاد گفت: تحقیق و تفحص از سرخابی های پایتخت در دستور کار مجلس است و این پرونده در این هفته برای رای گیری به صحن علنی ارائه می شود.

یوسف نژاد: تحقیق و تفحص از سرخابی های پایتخت در دستور کار مجلس استعلی اصغر یوسف نژاد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث تحقیق و تفحص از 2 تیم استقلال و پرسپولیس بیان کرد: تحقیق و تفحص از سرخابی های پایتخت در دستور کار مجلس است و این پرونده در این هفته برای رای گیری به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.

او افزود: پس از اینکه تحقیق از سرخابی ها تصویب شد به کمیسیون ارائه می شود و سپس اعضای رسیدگی به این پرونده مشخص خواهند شد. برای رسیدگی به پرونده این 2 باشگاه باید بدهی ها و میزان قراردادها را در 10 سال گذشته بررسی کنیم و درباره مدیران و انتصابات هم اسناد بررسی شود تا بتوانیم نظر قطعی دهیم و به شکل احتمالی نمی توان نظر داد.

یوسف نژاد در خصوص نشست امروز برخی از اعضای مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: قرار است نشست امروز با حضور وزیر و معاونین وزیر ورزش و جوانان، رئیس و معاون دبیرکل کمیته المپیک، رئیس و نواب رئیس کمیسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی برگزار شود و در خصوص بحث کشتی و حواشی رخ داده این رشته در روزهای گذشته نشستی را برگزار کنند.

انتهای پیام/

اظهارات یوسف نژاد درباره حضور مجلس به حواشی کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار