«دیمیتری پسکوف» تمدید تحریم‌های آمریکا علیه روسیه برای یکسال دیگر را زیانی برای کل جهان توصیف کرد.

کرملین:  تحریم های ضد روسی آمریکا، برای کل جهان زیانبار استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین تمدید تحریم های آمریکا علیه روسیه برای یک سال دیگر را زیانی برای کل جهان  توصیف کرد.

پسکوف در نشست خبری امروز، شنبه، با اشاره به تصمیم آمریکا در خصوص تمدید تحریم ها علیه روسیه گفت: تمدید تحریم های ضد روسیه  غیرقانونی است. ما هرگز شروع کننده این تحریم ها نبوده ایم. به عقیده ما این تحریم ها غیرقانونی است و نه تنها برای مردم دو کشور (روسیه و آمریکا) بلکه برای کل جهان زیانبار است.

کاخ سفید روز گذشته در ادامه اقدامات تنبیهی علیه روسیه، تحریم های مصوب در 6 مارس، 16 مارس، 20 مارس و 19 دسامبر 2014 را برای یک سال دیگر تمدید کرد. واشنگتن با ادعای دخالت مسکو در امور داخلی اوکراین و تلاش برای الحاق کریمه به روسیه تحریم‌هایی علیه این کشور اعمال کرده است.

روابط روسیه و کشورهای غربی پس از درگیری‌ها در اوکراین و الحاق کریمه به روسیه در بهار سال 2014 به تیرگی گرایید. آمریکا و کشورهای اروپایی با طرح این ادعا که روسیه در بحران داخلی اوکراین دخالت داشته است، تحریم های گسترده‌ای علیه روسیه اعمال کرده‌اند.

انتهای پیام/

هشدار سخنگوی کرملین درباره تحریم‌های آمریکا علیه روسیه

برچسب ها: روسیه ، آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار