مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صمدیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست با خبرنگاران با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت گفت: بیش از ۲۰ میلیارد برای فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت در نطر گرفته شده که در حال مرمت و بازسازی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده های شهدا ارزش بالایی در نظام اسلامی دارد، از کسب رتبه نخست کشوری توسط این اداره کل در ارایه خدمات به خانواده شهدا و جانبازان خبر داد.

صمدیان با اشاره به اینکه 22 اسفند 1358 سالروز تاسیس بنیاد شهید و به نام روز شهید نامگذاری شده است، اظهار کرد: شهیدان برای آرمان های این سرزمین و حفظ کیان کشور جانفشانی کردند بنابراین گرامیداشت یاد و نام آنها وظیفه همه است.

وی با دعوت از آحاد مردم برای گرامیداشت یاد و نام شهدا در روز شهید و در اکثر ایام سال، گفت: از شهرداری می خواهیم فضای بصری شهر را مزین به تصاویر شهدا بکند تا همواره یاد و نام آنها در اذهان باقی بماند.

صمدیان، تکریم مادران، همسران و دختران شهید را تکریم شهید دانست و افزود: روز دوشنبه 14اسفند همایش همسران و مادران شهدا در تبریز برگزار می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ساماندهی گلزار شهدای باسمنج، رسیدگی به وضعیت مسکن، درمان و تحصیل فرزندان خانواده شهدا را از جمله عملکردهای این بنیاد برشمرد و گفت: برای استاندارد سازی بیمارستان تخصصی اعصاب و روان 40 میلیارد ریال هزینه کرده ایم.

صمدیان، دیدار مستمر و دلجویی از خانواده شهدا را وظیفه ذاتی این نهاد دانست و افزود: تاکنون 17 هزار دیدار با خانواده شهدا در استان داشته ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت نیز گفت: بیش از ۲۰ میلیارد برای فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت در نطر گرفته شده که در حال مرمت و بازسازی است.

صمدیان در خصوص آمار جدید شهدای استان نیز گفت: آذربایجان‌شرقی ۲۳ شهید مدافع حرم دارد که ۱۵ شهید در استان تدفین شده‌اند و در سال جاری نیز ۱۳ شهید و ۲۱۱ جانباز به خانواداه‌ ایثارگران افزوده شده است.

 

انتهای پیام/ش

مرمت و بازسازی گلزار شهدای  تبریز

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.