فرماندار شهرستان هوراند گفت: پنجمین یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران ۱۵ اسفندماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛زین‌العابدین مردانیان فرماندار شهرستان هوراند در جلسه هماهنگی پنجمین یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران گفت: اولین جلسه هماهنگی یادواره شهدای منطقه ارسباران را به لحاظ اینکه شهرستان اهر مرکزیت منطقه را دارد تصمیم بر این شد تا نخستین در بیت امام جمعه اهر برگزار شود و پنج جلسه نیز در هوراند برگزار شده است.

فرماندار شهرستان هوراند ادامه داد: زمانی که برای برگزاری پنجمین یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران تعیین شد 16 اسفندماه بود ولی به دلیل اینکه سعی داشتیم تا نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار هم در مراسم حضور یابند زمان برگزاری به 15 اسفندماه موکول شد.

وی، یادواره شهدای منطقه ارسباران را نماد اتحاد و همدلی شهرستان‌های اهر، کلیبر، ورزقان، خداآفرین و هوراند دانست، گفت: اقتضائات مالی فرمانداری هوراند و دولت موجب شده تا با چارت و نیروی انسانی ولی به‌صورت بخشی اداره می‌شود به همین دلیل با کاهش و صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز ضمن برگزاری برنامه‌ها حتی می‌توان با این رویکرد قدمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشت.

مردانیان همچنین یادآور شد: به لحاظ تقارن یادواره پنجمین یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران با روز درختکاری و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره 58 شهید دوران دفاع مقدس هوراند و 2 شهید گمنام این شهرستان، 60 نهال درخت در جهت فرهنگ‌سازی و هم‌زمان با برگزاری این یادواره کاشته می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

منطقه ارسباران میزبان برگزاری پنجمین یادواره ۱۲۰۰ شهید

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.