رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: اطلاعی از دوپینگ جدید فوتبالیست لیگ یک ندارم و رای ورزشکارانی که دوپینگ کرده اند، زمانی اعلام می‌شود که تمام مراحل به پایان برسد.

غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگو  با خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تایید تست دوپینگ یکی از بازیکنان لیگ یک فوتبال کشورمان بیان کرد: هیچ اطلاعی از دوپینگ بازیکن مدنظر شما ندارم و رای ورزشکارانی که دوپینگ کرده اند، زمانی اعلام می شود که تمام مراحل به پایان برسد و تا کنون هم اطلاعی از این پرونده ندارم.

او افزود: ماموران ما همیشه درحال تست گیری هستند و زمانیکه در آزمایشگاه جواب تست مثبت می شود برای تست دوم بار دیگر نمونه را به آزمابشگاه می فرستیم اگر قطعی شود، نام فرد خاطی را اعلام می کنیم. هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است و خبری نیست!

نوروزی در خصوص اینکه چرا ماموران وادا تنها در بازی های مهم لیگ برتر حضور می یابیند خاطرنشان کرد: ما برنامه ریزی کردیم تا در طول سال، یک تعداد نمونه دوپینگ بگیریم و این آزمایشات را بین بازی های لیگ برتر و ... تقسیم می کنیم. ماموران وادا حتما نباید در تمامی بازی های لیگ برتر حضور داشته باشند و امکان چنین موضوعی هم وجود ندارد چون نمی توانیم در همه رشته ها و همه ورزشکاران تست بگیریم. در هیچ جای دنیا از تمامی ورزشکاران تست دوپینگ نمی گیرند و چون به نیروی کار زیاد و یک وزارتخانه نیاز است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد اینکه در کدام رشته ورزشی بیشترین دوپینگ ها صورت می گیرد، گفت: چند وقت پیش، یکبار اسامی فدراسیون هایی که ورزشکاران شان دوپینگ می کردند را اعلام کردیم و سبب ناراحتی روسای فدراسیون ها شد. آنها به ما گفتند به فدراسیون پزشکی در حال کمک هستیم و درست نیست اسم نام فدراسیون ما را به عنوان فدراسیونی اعلام کنید که بیشترین دوپینگ ها در آن صورت گرفته است.

نوروزی در پایان گفت: نمی توانیم بگوییم که فوتبال، کشتی، والیبال و وزنه برداری یا ... جزء فدراسیون هایی هستند که بیشترین دوپینگ را داشتند، همه در حال کمک هستند و امیدوارم بتوانیم به ورزش کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره دوپینگ ورزشکاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار