دبیر کل ستاد مبارزه با دوپینگ ایران گفت: هر لحظه امکان تست گیری از بازیکنان وجود دارد و این امر تنها پس از برگزاری بازی ها انجام نمی شود.

غلامرضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور ماموران مبارزه با دوپینگ در اردوی تیم فوتبال نفت نوین تهران، شب پیش از بازی با سپاهان اصفهان و تست گرفتن از چهار بازیکن این تیم بیان کرد: تیم ها تصور می کنند بازیکنانشان تنها باید پس از بازی تست دوپینگ دهند  اما مدتی است که ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در تمرینات و اردوهای پیش بازی هم از آن ها تست می گیرد. البته امکان دارد از تیم هایی که بازیکنانشان پیش از بازی تست دوپینگ می دهند، پس از بازی هم تست بگیریم.

او ادامه داد: این اتفاق عادی است. ماموران ستاد مبارزه با دوپینگ روز بازی پرسپولیس و پارس جنوبی هم در هتل از بازیکنان تست گرفته بودند و این کار را پس از بازی هم انجام دادند. در کل برای تست گیری زمان مشخصی وجود ندارد.

دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ ایران(نادو) درمورد اینکه آیا این اقدام برای تمام تیم های لیگ برتری و به خصوص تیم های اصفهانی هم انجام می شود یا خیر، تصریح کرد: از تمام تیم ها تست گرفته می شود اما شاید از بازیکنان برخی تیم ها پس از برگزاری بازی، برخی تیم پیش از بازی و از تعدادی هم در تمرین تست بگیریم. در کل تیم ها نسبت به هم اولویتی ندارند و حتی در لیگ دسته اول هم از بازیکنان تست می گیریم.

انتهای پیام/

اظهارات نوروزی درباره تست گرفتن از بازیکنان نفت پیش از بازی با سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار