رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: فردا ۱۳ اسفند آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد پزشکی ۹۷ است.

محمد حسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه فردا ۱۳ اسفند آخرین مهلت ثبت نام  آزمون ارشد پزشکی ۹۷  است، گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

وی به تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون ارشد پزشکی ۹۷ اشاره کرد و افزود: دفترچه ثبت نام از ۲۵ بهمن بر روی سایت سنجش پزشکی منتشر شده است و از ۳۰ بهمن تاکنون بیش از ۳۸ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

پورکاظمی در ادامه گفت: حجم مراجعات به سایت سنجش پزشکی به شدت در حالت افزایش است و از داوطلبان درخواست داریم که ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی عنوان کرد: ظرفیت پذیرش آزمون ارشد پزشکی بر اساس اعلام نیاز دانشگاه‌ها تعیین می‌شود و این ظرفیت در دفترچه شماره ۲ در تیرماه ۹۷ اعلام خواهد شد.

پورکاظمی با اشاره به تعداد رشته‌های آزمون ارشد پزشکی تصریح کرد: در آزمون ارشد پزشکی ۹۷ داوطلبان می‌توانند در ۵۲ مجموعه و ۸۰ رشته ثبت نام کنندو داوطلبان می‌توانند در ۲ رشته ثبت نام و در آزمون شرکت کنند.

وی اظهار کرد: آزمون ارشد پزشکی در ۲ نوبت صبح و عصرپنج شنبه ۱۴ و جمعه ۱۵ تیر ۹۷ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 ۱۳ اسفند آخرین مهلت ثبت نام ارشد پزشکی

برچسب ها: اخبار پزشکی ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار