جاده کندوان از امشب تا سه شنبه ۱۵ اسفند در ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد بسته می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه آمد و شد خودرو‌ها در همه جاده‌ های مازندران اکنون به صورت عادی و روان است، گفت: براساس برنامه ریزی انسداد شبانه جاده کندوان از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد امشب تا سه شنبه ۱۵ اسفند ماه اعمال خواهد شد.

وی افزود: جاده‌ های مازندران اکنون به علت بارش باران به صورت مقطعی لغزنده و مه آلود است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به شرایط جوی و مه آلود بودن جاده‌ های مازندران، لازم است رانندگان احتیاط را درنظر بگیرند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه در پایان هفته گذشته دو مورد تصادف منجر به فوت داشتیم که دلیل آن عدم رعایت سرعت مطمئنه بود، افزود: ضرورت دارد رانندگان هنگام تردد با رعایت این مهم سفر ایمن را برای خود و خانواده رقم زنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به شرایط جوی احتمال ریزش سنگ در جاده‌ های مازندران وجود دارد که لازم است رانندگان هنگام تردد به توصیه‌ ها و هشدار‌ها توجه کرده و با احتیاط کامل رانندگی کنند.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌ صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌ های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس ، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر، مازندران را به استان سمنان متصل می‌ کند.

انتهای پیام/ م

کندوان از امشب تا سه شنبه ۱۵ اسفند بسته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.