معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از فعالیت 16 پایگاه اورژانس اجتماعی در این استان خبر داد.

فعالیت 16 پایگاه اورژانس اجتماعی در استان تهراناحمد خاکی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در حال حاضر 16 پایگاه اورژانس اجتماعی در استان تهران فعالیت می‌کنند که 2 واحد از آن‌ها در شهر تهران مشغول به ارائه خدمات هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: سایر واحدهای اورژانس اجتماعی بهزیستی در استان تهران در شهرستان‌هایی چون شمیرانات، ری، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ورامین، دماوند، شهرقدس، بهارستان، پاکدشت، قرچک، پیشوا و شهرستان کهریزک قرار دارند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: مجموعه اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران با حضور کارشناسان و مددکاران اجتماعی مجرب و همچنین با در اختیار داشتن 30 خودروی ویژه ارائه خدمات، فعالیت خود را دنبال می‌کند و پس از تایید موارد اورژانسی، در صورت نیاز به محل تعیین شده اعزام می‌شوند.

وجود 5 کابین شبانه روزی اورژانس اجتماعی در شهر تهران

خاکی تاکید کرد: کارشناسان و مددکاران اجتماعی اورژانس اجتماعی در 25 کابین به طور روزانه و شبانه روزی پاسخگوی انواع تماس‌ها مبنی بر گزارش های مربوط به اورژانس اجتماعی همچون کودک آزاری، همسر آزاری و سایر موارد مرتبط با آسیب های اجتماعی هستند.

وی یادآور شد: 5 کابین در شهر تهران به صورت شبانه روزی و 3 کابین هم به صورت 8 ساعته و در قالب خدمات روزانه، فعالیت دارند و راهنمایی مورد نیاز را به تماس گیرندگان در موارد مختلف ارائه می‌دهند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران تاکید کرد: خط 123 به طور شبانه روزی برای خدمات دهی در زمینه سایر معضلات و آسیب‌های اجتماعی از جمله کودک آزاری، همسر آزاری و مواردی از این دست، در اختیار سایر شهروندان است.

انتهای پیام/

استقرار 5 کابین اورژانس اجتماعی در شهر تهران

برچسب ها: بهزیستی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار