استاندار اردبیل گفت:رسیدگی به وضعیت جانبازان و بهبود حال عمومی این عزیزان وظیفه همه ماست و ما مدیون خون شهدا و رشادت های جانبازان هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان عیادت از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در بیمارستان ایثار شهید پاریاب اردبیل اظهار داشت: حمایت همه جانبه از جانبازان و خانواده های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی باید در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شرایط معیشتی جانبازان باید دقیق بررسی شود، افزود: با بررسی و پیگیری مشکلات جانبازانی که در این بیمارستان بستری هستند بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به حل مشکلات احتمالی این عزیزان اقدام کند.

استاندار اردبیل در این بازدید با اهدای گل به ایثارگران و جانبازان بستری در بیمارستان ایثار در جریان آخرین وضعیت آنها قرار گرفت‌.

در این دیدار این جانباز جنگ تحمیلی با بیان خاطره ای از دیدار با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری حقیر را با اسم می شناسد و اینجانب تنها جانباز نخاعی شمالغرب کشور هستم و افتخار می کنم جان خود را در راه کشور فدا کرده ام.

وی با بیان اینکه در بین جانبازان کشور به عنوان جانباز نمونه شناخته شده ام افزود: از دستان مبارک مقام معظم رهبری لوح سپاس به منظور جانباز نمونه بودنم دریافت کردم که گویا تمام دنیا را به من هدیه دادند.

در این دیدار استاندار اردبیل نیز ضمن تقدیر از خانواده این جانباز سرافراز، آرزوی توفیق از درگاه خداوند برای خانواده وی مسالت کرد.

انتهای پیام/ح

حمایت همه جانبه از جانبازان و خانواده های شهدا باید در اولویت قرار گیرد

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.